Svi pričaju o padu interesa za Facebook, što je „kao“ jedan od razloga za promjenu naziva u Meta
Facebook ima gotovo 2,9 milijardi aktivnih korisnika mjesečno te više od 3,5 milijardi korisnika svih njihovih servisa. Razlog nagle promjene naziva kompanije u Meta jedni vide u manjku interesa mlađih korisnika kojima ne pada na pamet ostavljati svoje statuse i lajkati nekome neku objavu.
Istovremeno, Mark Zuckenberg najavljuje novo poglavlje u kojem ćemo svijet gledati kroz virtualne naočale, svijet u kojem ćemo se više družiti kroz avatare i zajedno s prijateljima iz Amerike ići na koncerte (naravno, virtualne).
U pozadini svakog biznisa je novac. Kako Meta stoji s prihodima u 2021. godini, u odnosu na prošlu godinu, ali i kako posluju druge kompanije iz GAFAM-a objavit ćemo sutra na Smartlife.hr. Do tada provjerite zašto se gasi kineska inačica igre Fortnite te što je izazvalo nevolje u lancu opskrbe pametnih telefona kao i kako stoje Samsung i Apple u toj priči. Želite li još informacija o virtualnoj stvarnosti?