ULOŽIT ĆE 10 MILIJARDI DOLARA Što korisnicima donosi Meta(versum)? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ULOŽIT ĆE 10 MILIJARDI DOLARA Što korisnicima donosi Meta(versum)?

Autor Smartlife

Mark Zuckerberg je siguran da će to biti naša budućnost

 Mark Zuckerberg Meta (2).jpg Izvor: Shutterstock

Mark prvi put nakon 17 godina ima novu titulu - on je direktor i osnivač kompanije Meta, kompanije koja okuplja društvenu mrežu Facebook, a koja se do sada zvala isto tako, ali i platforme Messenger, Instagram, WhatsApp i Oculus. Meta logo je drugačiji po identitetu - ima oznaku beskonačnosti.

 Meta.jpg Izvor: Shutterstock

“Mislim da kao kompanija prelazimo s razmišljanja da nam je Facebook ispred svih na to da je to sada metaversum“, objasnio je Zuckerberg u uključenju uživo, obrazlažući promjenu naziva i brenda Facebook kompanije u Meta.

Sve ovo jako podsjeća na ono što su uradili Google i Alphabet, samo što je Mark Zuckerberg ostao tu gdje jeste, za razliku od osnivača Google kompanije koji su se 2015. godine povukli kad je nastupila Alphabet faza. Mark nema namjeru povući se - ostaje tu trajno.

"Posljednjih desetljeća tehnologija je ljudima omogućila povezivanje te iskazivanje sebe u što prirodnijoj formi. Kada smo pokrenuli Facebook kompaniju, većinom smo pisali na siteovima. Kada su ljudi nabavili telefone s kamerama, internet je postao više vizualan i mobilan. Kako se konekcije ubrzavaju video postaje još bolji način za dijeljenje iskustava, a onda je tu i proširena ili virtualna realnost", objasnio je Mark.

 Mark Zuckerberg Meta (1).jpg Izvor: Shutterstock

Umjesto da samo promatrate sadržaje vi ćete biti usred zbivanja, a nećete ni napustiti svoju kuću. Eto, to je metaversum! U metaversumu ćete moći raditi gotovo sve što vam padne na pamet - družiti se s prijateljima i obitelji, raditi, učiti, zabavljati se, kupovati ili kreirati - ali i stvarati nove doživljaje koji se ne uklapaju u ono o čemu razmišljamo kad smo za računalima ili na telefonima.

"Vrlo brzo ćete se moći teleportirati kao hologram kako biste bili u uredu bez putovanja na posao, na koncertu s prijateljima ili u dnevnoj sobi svojih roditelja kako biste se družili", navodi Zuckerberg i smatra da će metaversum otvoriti više mogućnosti bez obzira na to gdje živimo. "Moći ćete potrošiti više vremena na ono što vam je bitno, skratiti vrijeme u prometu i smanjiti zagađenje zraka na taj način".

Everything Facebook revealed about the Metaverse in 11 minutes
Izvor: Youtube

Zuckerberg će u metaversum uložiti već sada najmanje 10 milijardi dolara i ubrzati razvoj novog modela koji povezuje živi i imaginarni svijet. Vrijeme je za novu eru i to je praktično sve što je rekao novo o metaversumu, za koji još uvijek nemamo sve detalje i metaversum kao takav je i dalje u nekakvoj izmaglici i pod velom tajni.

Ipak, Zuckerberg je za The Verge rekao da o promjeni naziva i brenda razmišlja još od 2012. i 2014. godine kada su pripojili Instagram i WhatsApp aplikacije, a da su razmišljanja o tome intenzivirana nakon kupovine Oculus biznisa.

“Mislim da je zbunjujuće da se dvije kompanije - matična i društvena mreža - zovu isto i da će promjena naziva pomoći ljudima da se povežu s Meta kompanijom kao što to čine s društvenom mrežom Facebook. Facebook je oduvijek bila matična kompanija Facebook mreže, ali sad se ta dva entiteta i drugačije zovu“, objasnio je Zuckerberg.

 Everything Facebook revealed about the Metaverse in 11 minutes
Everything Facebook revealed about the Metaverse in 11 minutes
Izvor: Youtube

Za metaversum, koji će biti miks svih stvarnosti - žive, naše svakidašnje, proširene i virtualne - Facebook planira izbaciti i AR naočale i poseban uređaj za miješanu realnost. Facebook Ray Ban naočale s kamerom nedavno su predstavljene. Facebook već neko vrijeme radi na metaversum dijelovima platforme, a jedan od njih će svakako biti i Facebook valuta za plaćanje Libra, koja još nije regulirana do kraja.

Ipak, proći će neko vrijeme dok ne zakoračimo ili makar ne vidimo oko sebe metaversum - Zuckerberg tvrdi da će metaversum biti razvijen najranije za pet godina, a do tada ima puno posla kojem se on izuzetno raduje.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI