MARK NAJAVIO PROMJENU Facebook je od sada Meta | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MARK NAJAVIO PROMJENU Facebook je od sada Meta

Autor Smartlife

Zuckerberg je osobno najavio novi smjer kompanije koja se okreće nekoj drugoj stvarnosti

 facebook Meta.jpg Izvor: Soumrabyata Roy/Pacific Press / Shutterstock Editorial / Profimedia

Koji su pravi razlozi promjene naziva kompanije Mark Zuckerberg ne otkriva. Naime, Facebook više nije član prestižnog kluba "bilijun dolara" u kojem je odnedavno Tesla, a od prije Apple i Microsoft te Alphabet (Google) i Amazon.

Iako Facebook mrežu svaki mjesec aktivno koristi oko 3 milijarde ljudi na našem planetu, već se dugo vremena govori o padu interesa. Facebook je povukao više poteza. Ne samo što su na svojoj godišnjoj konferenciji promijenili naziv mreže nego donose i nove usluge. Koje su najavili prije nekoliko godina.

 Mark Zuckerberg.jpg Izvor: Shutterstock

Prije tih nekoliko godina u Barceloni je osobno Mark Zuckerberg najavio angažman na proširenoj stvarnosti. Upravo sada stavljaju naglasak na nošenje naočala - bilo u klasičnom obliku uz moderne tehnologije ili punokrvnih VR naočala koje nam prekrivaju veći dio lica. Društvena mreža kreće u velike promjene, kreirajući veliki metaverzum, a ovo je samo prvi korak.

Meta(verse)

Ova odluka označava velike promjene kroz koje prolazi najveća društvena mreža na svijetu, posebno misleći na plan širenja poslovnog portfolija. Novi naziv Meta označava Metaverse (Metaverzum) koji je najavljen početkom listopada te predstavlja virtualni online svijet na kojem se ljudi mogu sresti, igrati i raditi virtualno često s, ali i bez VR naočala.

Prvi čovjek kompanije Facebook tj. Meta, Mark Zuckerberg, izjavio je na online konferenciji da će ovaj korak označiti tranziciju k vitrualnom 3D svijetu koji je ova kompanija zamislila za budućnost. Ovo je bilo neophodno izvesti jer je sada Facebook brend čvrsto vezan uz jedan proizvod i nemoguće je da predstavlja nešto drugo danas, a kamoli u budućnosti.

 Facebook.jpg Izvor: Joao Serafim / Alamy / Alamy / Profimedia

Zuckerberg je dodao i kako se nada da će ih s vremenom ljudi percipirati kao kompaniju koja je osmislila metaverzum. Promena naziva neophodna je zbog daljnjeg rada i identiteta. "Upravo smo najavili da pravimo fundamentalne promjene u kompaniji. Sada gledamo i izvještavamo o našem poslovanju s dva različita segmenta, od kojih je jedan za našu obitelj aplikacija, a drugi za buduće platforme", dodao je Zuckerberg te nastavio:

"Kao dio novih promjena, vrijeme je da usvojimo novi brend kompanije koji će obuhvatiti sve što radimo i prikazati sve što mi predstavljamo i što ćemo napraviti. S ponosom najavljujem da se od danas naša kompanija zove Meta", rekao je Mark.

Everything Facebook revealed about the Metaverse in 11 minutes
Izvor: Youtube

Facebook je odabrao sličan put kao i Google 2015. godina kada su promijenili naziv u Alphabet, ali su nazivi svih servisa ostali nepromijenjeni. Ovo isto vrijedi i za Facebook kod kojeg će glavni servisi i dalje nositi dobro poznate nazive.

Najveća promjena u povijesti ove društvene mreže odigrava se u jednom od najbolnijih trenutaka za Facebook. Naime, prvo su jedan pa onda drugi zaposleni iznijeli ozbiljne optužbe protiv kompanije Facebook u kojima se navodi kako ova kompanija stavlja profit ispred ljudi, Instagram ima posebno loš utjecaj na tinejdžere, ali i da potpiruje etničko nasilje, navodeći Etiopiju kao primjer.

 Facebook Mark Zuckerberg.jpg Izvor: Rokas Tenys / Alamy / Alamy / Profimedia

Facebook je nedavno dobio kaznu od 70 milijuna dolara od regulacijskog tijela Velike Britanije zaduženog za zaštitu konkurencije zbog upornog ignoriranja upozorenja i namjernog kršenja pravila. A prije samo tri tjedna ova kompanija je doživjela potpuni online krah i sa sobom povukla veliki dio interneta da bi im se sličan problem, ovoga puta u manjoj mjeri, ponovo dogodio nekoliko dana kasnije.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI