KOŠTAT ĆE 25.000 EURA: Automobil na koji ne možete ostati ravnodušni | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

KOŠTAT ĆE 25.000 EURA: Automobil na koji ne možete ostati ravnodušni

Autor Krunoslav Ćosić

Renault 5 E-Tech electric je električna i renovirana pop ikona koja korijene vuče u 1972.

 Renault 5 E-Tech electric (6).jpg Izvor: Renault

Prije 52 godine u Renaultu sigurno nisu razmišljali o električnom pogonu nego o automobilu koji će biti hit među francuskim kupcima, posebno ženama i mladim ljudima. I uspjelo im je jer su dobili novu bazu kupaca u to vrijeme,

Kada je Renault 5 lansiran te davne 1972. godine privukao je pozornost svojim originalnim i modernim dizajnom. Njegovi plastični branici, karoserija jarkih boja i prednja svjetla davali su mu nestašan, gotovo ljudski izgled.

 Renault 5 E-Tech electric (8).jpg Izvor: Renault

Novi predstavljeni Renault 5 E-Tech electric automobil je drugačiji od svih ostalih. Za Grupu Renault predstavlja strategiju oporavka Renaulution kao i industrijsku obnovu i električni pomak svoje legendarne marke.

Razvijen kroz inovativne metode rada, proizvodni model ima svu čaroliju i šarm izložbenog automobila. Razvijen je u samo tri godine, u usporedbi s uobičajenih četiri. Opremljen električnom i digitalnom tehnologijom i u potpunosti proizveden u Francuskoj također ima konkurentnu cijenu, počevši od oko 25.000 eura.

 Renault 5 E-Tech electric (11).jpg Izvor: Renault

 Renault 5 E-Tech electric (15).jpg Izvor: Renault

Kako bi postigla ovaj rezultat u segmentu malih, cjenovno pristupačnih gradskih automobila, Grupa se oslonila na svoj cjelokupni raspon stručnosti, a posebno na onu Renaulta, Amperea, entiteta Renault Grupe specijaliziranog za električna vozila i softver, i Mobilizea.

Ampere je Renaultu donio neosporivu konkurentsku prednost, brzim razvojem originalne platforme posvećene malim električnim vozilima, zajedno sa snažnim europskim industrijskim ekosustavom.

Emocije inspirirane vanjskim dizajnom odražavaju se i iznutra. Renault 5 E-Tech electric ima veliki 10,1" multimedijski zaslon osjetljiv na dodir sa svijetlim, "tečnim" sučeljem. Grafički i zvučni dizajn pozdravne sekvence razvijen je u suradnji s Ircam institutom za glazbu i zvuk i Jean-Michel Jarreom.

 Renault 5 E-Tech electric (4).jpg Izvor: Renault

Poznati umjetnik, skladatelj i autor pionir je elektroničke glazbe sa strašću za tehnologiju. Također je razvio zvučne krajolike u vozilu i VSP (Vehicle Sound for Pedestrians), vanjski alarm koji emitira automobil pri brzinama ispod 30 km/h za upozorenje pješacima.

Renault 5 E-Tech electric prvo je vozilo koje je u potpunosti dizajnirano na AmpR Small, novoj Ampere platformi posvećenoj električnim vozilima B-segmenta. To ga čini jedinstvenim vozilom sa stvarnim konkurentskim prednostima uključujući ravan pod, dugačak međuosovinski razmak (2,54 m), optimiziran unutarnji prostor i kapacitet prtljažnika (326 litara), niže težište i smanjenu težinu (manje od 1500 kg).

 Renault 5 E-Tech electric (12).jpg Izvor: Renault

 Renault 5 E-Tech electric ima novi AC dvosmjerni punjač kompatibilan s V2L (vehicle-to-load) i V2G (vehicle-to-grid) tehnologijama. Ovaj pionirski sustav trebao bi postati naširoko korišten. To će vozilo učiniti pravim igračem u energetskom ekosustavu kroz usluge Mobilize, vraćajući električnu energiju bez ugljika natrag u mrežu. Kao rezultat toga, korisnici će uživati u značajnim uštedama na računima za struju.

 Renault 5 E-Tech electric (5).jpg Izvor: Renault

Ispod poklopca motora motor Renault 5 E-Tech electric je kompaktniji od motora na Megane E-Tech electric i Scenic E-Tech electric, na kojima se temelji. Ostaje vjeran Renaultovoj preferiranoj tehnologiji sinkronog rotora. Budući da nema trajne magnete ne koristi rijetke metale čime se smanjuje njegov utjecaj na okoliš. Nadovezujući se na iskustvo svojih prethodnika u pogledu izdržljivosti, motor će biti dostupan s tri snage: 110, 90 i 70 kW.

Renault 5 E-Tech electric punit će se izmjeničnom strujom od 11 kW, na punjaču za istosmjernu struju od 80 ili 100 kW i imat će bateriju do 52 kWh što mu daje domet do 400 km (WLTP). Jedna rijetkost u segmentu električnih gradskih automobila - može vući čak i prikolicu, s kapacitetom vuče od 500 kg.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI