Hoćemo li u budućnosti letjeti, uz pristupačn(ij)e cijene? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Hoćemo li u budućnosti letjeti, uz pristupačn(ij)e cijene?

Autor Davor Dakić

Cestovni taksi je već neko vrijeme prihvatljiv širokim masama – očekuje li nas isto to s letećim taksijima?

 FlyNow Aviation FlyNow (4).jpg Izvor: Fly Now Aviation / Ferrari / Profimedia

U planu je leteći taksi koji bi trebao omogućiti prijevoz uz pristupačne cijene, a namijenjen je prometu u gradovima te bi trebao uz to biti i lako dostupan.

Mnogi električni zrakoplovi za okomito polijetanje i slijetanje koji se trenutno razvijaju imaju širok niz rotora koji proizvodnju i certifikaciju leta čine mnogo dužim procesom. Najnoviji model eCopter austrijskog pokretača FlyNow Aviation nije autonoman već je označen kao automatski.

Automatsko letenje znači da zrakoplov leti duž fiksne rute te njegova putanja slijedi plan leta. To se nešto što se već godinama uspješno i sigurno prakticira u zrakoplovstvu, na redovnim linijama pri prijevozu između gradova i kontinenata.

 FlyNow Aviation FlyNow (5).jpg Izvor: Fly Now Aviation / Ferrari / Profimedia

 FlyNow Aviation FlyNow (3).jpg Izvor: Fly Now Aviation / Ferrari / Profimedia

U FlyNow vjeruju kako potrebna tehnologija za autonomno letenje neće biti spremna još nekoliko godina, ako ne i desetljeća. To bi značilo da vozilo samo donosi vlastite odluke. Kažu da će eCopter imati jedan ili dva putnička modela, a u pripremi je i verzija koja bi prevozila samo teret, ne i ljude.

Sama letjelica ima dva suprotno rotirajuća rotorska propelera fiksirana jedan iznad drugoga što joj omogućuje da bude klasificirana kao električni helikopter od strane Agencije za sigurnost zračnog prometa Europske unije.

To bi za FlyNow Aviation trebalo značiti da bi certifikacija trebala biti brža nego što bi bila za zračne taksije s više rotora.

 FlyNow Aviation FlyNow (1).jpg Izvor: Fly Now Aviation / Ferrari / Profimedia

 FlyNow Aviation FlyNow (2).jpg Izvor: Fly Now Aviation / Ferrari / Profimedia

 FlyNow Aviation FlyNow (6).jpg Izvor: Fly Now Aviation / Ferrari / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI