JEDINSTVENI JEAN-MICHEL JARRE: Razvija zvukove za Renaultova vozila | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

JEDINSTVENI JEAN-MICHEL JARRE: Razvija zvukove za Renaultova vozila

Autor Krunoslav Ćosić

On je umjetnik, tekstopisac i autor, pionir elektronike, ali i ljubitelj tehnologije

 Jean-Michel Jarre, Renault, The story behind the sound design (2).jpg Izvor: Renault

Jean-Michel Jarre i Renault razvijaju novi doživljaj zvuka u novim automobilima francuske marke. Bit će to dvije vrsta zvuka za Renaultove električne i hibridne modele: VSP (Vehicle Sound for Pedestrians) odnosno vanjski zvuk upozorenja pri malim brzinama za pješake te zvučna sekvenca dobrodošlice prilikom ulaska u vozilo.

Snimljen je i dokumentarni film "The story behind the sound design" (Priča iza dizajna zvuka), a baci se kulisom obavljenog posla i prikazuje doprinos Jean-Michela Jarrea kao umjetnika, ali i kao inženjera. Tema dizajna zvuka našla je novo polje primjene dolaskom prvih električnih vozila.

Priča iza dizajna zvuka s Jean-Michelom Jarreom: dokumentarni film | Grupa Renault
Izvor: Youtube

Zbog nedostatka buke motora još 2010. godine je, s konceptom DeZir, Renault predložio 'VSP zvuk' (Vehicle Sound for Pedestrians, vanjski zvuk upozorenja pri malim brzinama za pješake) koji se uskoro trebao naći na ulicama s modelom Zoe.

Stvaranje takvog zvuka kao i svih ostalih poput slijeda dobrodošlice u vozilima uključuje velike izazove za marku poput Renaulta: stavljanje dizajna zvuka u službu sigurnosti i zdrave ekologije, za skladniji život u grad, ali također nudi toplo i ljudsko iskustvo.

 Jean-Michel Jarre, Renault, The story behind the sound design (3).jpg Izvor: Renault

Kako bi to postigli Renaultovi timovi za dizajn zvuka dugo su surađivali s partnerima kao što su Ircam (Institut de recherche et koordinacija acoustique musique, Pariz) i skladatelj Andrea Cera. Na popis je nedavno dodan i Jean-Michel Jarre, poznati francuski glazbenik.

Imerzivno iskustvo zvuka

Jarreov cilj je pomoći Renaultu da razvije najbolje moguće zvučno iskustvo u svojim novim vozilima, svim električnim ili hibridnim modelima. Imerzivno, multi-senzorno i izuzetno kvalitetno iskustvo omogućit će da se osjećate kao da ste u vlastitoj dnevnoj sobi.

 Jean-Michel Jarre, Renault, The story behind the sound design (1).jpg Izvor: Renault

Ideja je bila stvoriti, kroz novi VSP zvuk i novu sekvencu dobrodošlice, empatični zvučni potpis koji izražava pokretljivost, a ne brzinu i snagu.

Ovaj susret između svijeta stvaranja zvuka Jean-Michela Jarrea i Renaultovog svijeta električnih vozila bio je prilika za marku da se diferencira i potvrdi svoj identitet na novom području izražavanja koje je do sada bilo malo istraženo i iskorišteno.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI