Dobrodošli u hibridnu budućnost gdje je stvarnost umrežena
Ericsson je objavio nova predviđanja za 2030. godinu. Očekujte hibridni trgovački centar odmah niz cestu od mjesta gdje živite – mjesto gdje su AR naočale, haptička odijela za tijelo i taktilne rukavice dostupni po niskoj cijeni. Mjesto koje se može programirati i prilagoditi gotovo beskonačnom broju aktivnosti.
U takvoj bismo budućnost trebali imati kozmetičke salone koji su programirani za nanošenje šminke koja se prilagođava vašem okruženju; bazeni u kojima možete koristiti oksigenirane VR uređaje za doživljaj nulte gravitacije. Postojat će vlastite tvornice u kojima možete odabrati prilagođene dizajne za bilo koji proizvod.
1. All-now Arena
Mogli biste biti i glumac i gledatelj, ali hoće li vas iskustvo uranjanja uzbuditi ili uplašiti? Gotovo 8 od 10 potrošača predviđa dvorane za događanja u kojima tehnologija teleprisutnosti omogućuje umjetnicima da digitalno nastupaju kao da su tamo osobno.
2. Salon ljepote
Kozmetičke salone koji koriste tehnologiju volumetrijskog modeliranja za digitalno poboljšanje izgleda u trgovačkim centrima očekuje 7 od 10 potrošača.
3. Meta krojač
Brza moda prilagođena samo vama – i vašem avataru. Više od 7 od 10 AR/VR korisnika predviđa krojača u trgovačkom centru koji koristi tkanine koje postaju vodootporne ili osiguravaju ventilaciju.
4. Bazen
Mnogi zamišljaju istraživanje nemogućih svjetova. Dvije trećine potrošača vjeruje da će postojati bazeni u kojima možete koristiti oksigenirane VR slušalice kako biste doživjeli svemir bez gravitacije.
Izvor: Ericsson5. Hibridna teretana
Za mnoge su tjelesna snaga i mentalno zdravlje neraskidivo povezani. Sedam od deset potrošača očekuje da će centri za mentalni fitnes imati multisenzorne, osobno prilagođene AR/VR scenografije koje pomažu u poboljšanju mentalnog zdravlja.
6. Printanje prema želji
Popravak i proizvodnja na zahtjev su budućnost. Više od polovice potrošača želi održivo kupovati u tvorničkoj trgovini koja reciklira njihove stare proizvode.
Izvor: Ericsson7. Restoran na čvoru svemira
Za mnoge je poželjno virtualno društvo bez ometanja. Polovica potrošača želi posjetiti restorane kako bi virtualno jeli s prijateljima u drugim restoranima, bilo gdje u svijetu.
8. Beskrajna trgovina
Iskušajte sve prije kupnje – barem virtualno. Tri četvrtine potrošača očekuje da će moći projicirati svoj dom unutar trgovine kada isprobavaju nove proizvode.
Izvor: Ericsson9. Medicinski multipleks centar
Navikli smo da je sve trenutno. Zašto čekati kada je zdravlje u pitanju? 77 posto potrošača predviđa medicinske centre u trgovačkim centrima s AI skeniranjem zdravlja koje daje gotovo trenutna ažuriranja zdravstvenog statusa.
10. Park prirode+
Za one koji žive u gradovima priroda je ono što im nedostaje. 73 posto potrošača očekuje AR/VR zoološki vrt u trgovačkom centru u kojem može komunicirati s bilo kojom životinjom, čak i s onima koje su izumrle.
Izvor: Ericsson