Xiaomi je zabilježio ukupan prihod od 78 milijardi CNY (12,2 milijarde USD)
Ostvaren je rast prihoda i dobiti u trećem tromjesečju 2021. Spomenutih 78 milijardi CNY (12,2 milijarde USD) je povećanje od 8,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a poslovanje izvan domaćeg tržišta Kine generira 41 milijardu CNY.
Xiaomi navodi da je rast prihoda potaknut porastom u višim cjenovnim segmentima, s prodajom uređaja po cijeni od 300 eura (337,89 dolara) ili više na inozemnim tržištima, što je povećanje za više od 180 posto.
Neto dobit porasla je 25,4 posto na 5,2 milijardi CNY, objavio je Mobile World Live. Xiaomi je naveo da su globalno makro-okruženje i raspoloženje tržišta prema tehnološkom sektoru u Kini utjecali na takve brojke dok su njegova dugoročna ulaganja također generirala "nerealizirane financijske gubitke".
Xiaomi tvrdi da je učvrstio svoju poziciju na međunarodnim tržištima unatoč "globalnom nedostatku ključnih komponenti". Navode se podaci tvrtke Canalys za istraživanje tržišta koji pokazuju da je Xiaomi bio na vrhu tablica isporuke u 11 zemalja i regija te je bio među prvih pet u 59 zemalja i regija na svijetu.
Sveukupno, Xiaomijeve isporuke pametnih telefona u svijetu dosegnule su 43,9 milijuna, što ga je dovelo na treće mjesto s tržišnim udjelom od 13,5 posto. Prihodi druge velike Xiaomije poslovne jedinice - internetske usluge, porasli su 27,1 posto na 7,3 milijarde CNY, što je novi tromjesečni rekord.
Prihod od oglašavanja porastao je 44,7 posto na 4,8 milijardi CNY zbog sve veće baze korisnika, a prihodi od igara su porasli 25 posto, na milijardu CNY.