Ericsson kupuje stručnjaka za komunikacije u oblaku | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Ericsson kupuje stručnjaka za komunikacije u oblaku

Autor Krunoslav Ćosić

Švedski proizvođač telekomunikacijske opreme Ericsson kupit će američku tvrtku Vonage

 Ericsson.jpg Izvor: JESSICA GOW / AFP / Profimedia

Za Vonage Holdings Corp. Ericsson će izdvojiti za 6,2 milijarde dolara (21 USD po dionici), uključujući dug. Spajanje će se dogoditi u prvoj polovici 2022. godine, nakon što je Vonageov odbor direktora jednoglasno podržao sporazum. Međutim, još ga trebaju odobriti dioničari i regulatori.

Ericsson se kroz akviziciju namjerava globalno proširiti u wireless enterprise područje koje bi do 2030. trebalo imati vrijednost od 700 milijardi USD.

 Vonage Holdings Corp. (1).jpg Izvor: Timon Schneider / Alamy / Alamy / Profimedia

Vonage, globalni pružatelj komunikacija temeljenih na oblaku, u razdoblju od 12 mjeseci do 30. rujna 2021. prodao je usluge u vrijednosti 1,4 milijardi USD. U istom razdoblju Vonage je isporučio prilagođenu EBITDA maržu od 14% i slobodan novčani tok od 109 milijuna USD.

Vonage Communications Platform (VCP) bazirana na oblaku opslužuje više od 120.000 korisnika i više od milijun registriranih programera diljem svijeta. API (Application Programming Interface) platforma unutar VCP-a omogućuje programerima da ugrade visokokvalitetne komunikacije - uključujući poruke, glas i video - u aplikacije i proizvode, bez pozadinske infrastrukture ili sučelja. Vonage također nudi rješenja Unified Communications as a Service (UCaaS) i Contact Center as a Service (CCaaS) kao dio Vonage Communications Platform.

VCP čini otprilike 80% trenutnih prihoda Vonagea i ostvario je rast prihoda veći od 20% u trogodišnjem razdoblju do 2020. Vonageov menadžment tim predviđa godišnji rast veći od 20% za VCP u nadolazećim godinama.

 Vonage Holdings Corp. (2).jpg Izvor: Timon Schneider / Alamy / Alamy / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI