Iskorištavanjem IoT-a za mobilnu povezanost, pametna over-the-air (OTA) ažuriranja mogu ponuditi uštedu do 87 posto
Umjesto da fizički vozite automobil do prodajnog ili servisnog centra radi ažuriranja softvera, zbog opoziva ili grešaka, to ćete moći učiniti na daljinu, štedeći vrijeme i novac. Optimiziranje prijenosa podataka u razdobljima izvan vršnog prometa također će biti isplativije jer će OEM-ovi moći iskoristiti popuste.
Proizvođači automobila prihvaćaju povezivost i prilagođavaju poslovne strategije kako bi ostali konkurentni jer potrošači traže bolje iskustvo povezanih vozila. Novi Ericssonov izvještaj Connected Cars pruža uvid u ovo tržište koje se brzo mijenja, naglašavajući mogućnosti iskorištavanja IoT-a i inovacija u povezivanju.
Tržište povezanih automobila do 2025. godine postići će prihod od 166 milijardi USD (predviđa Statista). Ericssonov izvještaj „Povezani automobili: Uspjeh usred ekonomske i društvene transformacije“ pobliže razmatra glavne izazove, rješenja i primjene dok proizvođači originalne opreme (Original Equipment Manufacturers - OEM) u automobilskoj industriji ponovno procjenjuju vrijednost koju nude kupcima.
Izvještaj naglašava kako novi tržišni igrači dokazuju kako položaj snažnih brendova možda nije dovoljan za zadržavanje lojalnosti kupaca i tržišnog udjela. Pametno upravljanje povezivanjem i pretplatama još je jedan način na koji OEM-ovi ispunjavaju očekivanja vozača da budu potpuno i besprijekorno povezani na cesti, bez obzira na lokaciju.
Cijena instaliranja fiksne SIM kartice, poput onih u većini mobilnih telefona, 10 je puta veća od ažuriranja ugrađene SIM kartice (eSIM) - programabilne SIM kartice. Mogućnost eSIM-a daje industriji bolju fleksibilnost u kontroli troškova, a potrošačima pruža bolje iskustvo jer može ukloniti komplikacije s kojima se korisnici mogu suočiti ako putovanja automobilom prijeđu mreže različitih pružatelja komunikacijskih usluga ili u prekograničnim putovanjima.
Ugrađen u automobil eSIM automatski bi obradio sve takve zahtjeve bez potrebe za promjenom ili ažuriranjem kartica ovisno o opsegu putovanja. Iskorištavanje podataka iz automobila još je jedna prilika za OEM-ove. Prema izvješću, ukupni globalni fond prihoda od monetizacije podataka iz automobila mogao bi se kretati od 450 do 750 milijardi USD do 2030. godine.