NIJE TO NIKAKVO IZNENAĐENJE Netflix ušao u područje igara. Zašto? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NIJE TO NIKAKVO IZNENAĐENJE Netflix ušao u područje igara. Zašto?

Autor Ivan Vukić

„Gaming gledamo kao na još jednu novu kategoriju sadržaja za nas“

  Izvor: Profimedia

Da, igre su samo još jedna nova kategorija u kojoj Netflix želi sudjelovati, a naročito kad se radi o velikom kolaču.

Netflix je potvrdio svoj ulazak u područje video igara. “Gaming gledamo kao još jednu novu kategoriju sadržaja za nas, slično našem širenju na originalne filmove, animacije i TV bez scenarija”, napisala je u srpnju tvrtka u izvješću o prihodima u drugom tromjesečju 2021. u svom pismu dioničarima, ostavljajući otvorenim vrijeme svoje ekspanzije na to polje.

Za one koji pomno prate tvrtku odluka o ulasku na tržište igara čak je bila i logična, a o njoj se dugo pričalo. Igre su Netflixu, na neki način, glavni konkurent u borbi za vrijeme njihovih korisnika, a to je i spavanje, kaže CEO Reed Hastings.

Zašto Netflix želi uzeti dio kolača koji već dugo dijele mnoge tvrtke? S obzirom na sve veću popularnost videoigara, kako u pokretu tako i kod kuće, logično je da Netflix svojoj usluzi doda igranje igara.

 woman;play;console;addiction;videogame;wireless;gamepad;technology;gamer;player;hand;girl;computer;house;female;expression;joystick;video;excited;towel;leisure;young;home;entertainment;beautiful;controller;game;activity;adult;control;equipment;pretty;sexy;emotion;playful;lifestyle;cute;pad;focus;funny;competition;challenge;hobby;attractive;gaming;enotions;happy;fun;NOT_EDITORIAL_ONLY;alamyunknown Izvor: Olga Rolenko / Alamy / Alamy / Profimedia

“ Natječemo se s (i gubimo od) Fortnite više nego s HBO-om,” slavno je napisala tvrtka 2019., na vrhuncu procvata video igre Fortnite, prenosi Statista.

Ali ne samo što je igranje igara omiljena zabava desetaka milijuna ljudi diljem svijeta već je i najveći sektor digitalne zabave iz monetarne perspektive. Prema procjenama iz Statistinog Digital Market Outlooka, prihod od digitalnih igara prošle je godine iznosio 134 milijarde dolara diljem svijeta, premašujući ukupne prihode koje ostvaruju digitalni video, glazba i izdavaštvo.

Prihodi od videa su 71 milijarda, e-izdavaštva 25 milijardi, a od glazbe 21 milijarda američkih dolara.

I dok je Netflixov razvoj igara još uvijek u vrlo ranoj fazi – ukupno je pet igara za sada dostupno na Android i iOS uređajima – ambicije tvrtke su velike, a džepovi su joj duboki, što je pokazalo i njezino vrlo uspješno promicanje originalnog skriptiranog sadržaja tijekom godina.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI