I što je najbolje, Facebook i dalje raste, iako su mu mnogi prognozirali pad

Facebook ulazi u 20. godinu postojanja te imaju 3 milijarde korisnika. Iako već godinama slušamo varijacije iste priče poput "Facebook više nije cool", "ljudi napuštaju Facebook", "tinejdžeri su preboljeli Facebook" platforma je i dalje aktualna.
Facebook i dalje raste. Prema posljednjem Metinom izvješću o zaradi najveća svjetska društvena mreža završila je 2023. godinu s 3,07 milijardi mjesečno aktivnih korisnika, što je 3 posto više - ili više od stotinu milijuna korisnika - u odnosu na godinu prije.
Nevjerojatno, ali do danas Facebook nikada nije zabilježio pad broja aktivnih korisnika iz godine u godinu, piše Statista, a kada se to ipak bude i dogodilo nećemo niti znati jer je kompanija najavila da ubuduće neće izvještavati o broju korisnika Facebooka.

Umjesto toga, tvrtka će se usredotočiti na mjerne podatke koji su relevantniji za njezin oglašivački posao kao što su promjene u pojavljivanjima oglasa i prosječna cijena po oglasu na regionalnoj razini.
Govoreći o Metinom oglašivačkom poslu tvrtka je nadmašila očekivanja analitičara u četvrtom tromjesečju izvijestivši o novom rekordu prihoda od 40,1 milijardu dolara, od čega 96 posto dolazi od oglašavanja.
To je porast od 25 posto u odnosu na prosinačko tromjesečje godinu ranije dok se dobit tvrtke više nego utrostručila u odnosu na godinu prije, na 14 milijardi dolara.
"2023. bila je naša 'godina učinkovitosti'", rekao je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg u razgovoru s investitorima. "Mislim da nam to što smo vitka tvrtka pomaže da radimo bolje i brže", rekao je govoreći o agresivnim mjerama rezanja troškova provedenim 2023. koje su uključivale otpuštanje tisuća zaposlenika.