Evo kakva je situacija s video konzolama aktualnih generacija
Nintendo je akumulirao neto dobit od 1,5 milijardi dolara, što znači da stvari idu na bolje za japansku tvrtku za video igre. Konzola Nintendo Switch (aktualna generacija) daleko je najprodavanija konzola za videoigre s 93 milijuna jedinica, od lansiranja 2017. Istovremeno, Nintendovi konkurenti imaju puno za nadoknaditi kako bi sustigli tvrtku koja poznata i po igri Mario Kart, izuzetno uspješnoj video igri tijekom povijesti.
Kombinirana prodaja Microsoftovih trenutnih modela Xbox Series X i Series S, na primjer, iznosi samo 8 milijuna primjeraka, tjedan dana prije njihove prve godišnjice lansiranja, 10. studenog 2020. godine. Njegov konkurent Sony prošao je znatno bolje, s prodajom Playstationa 5 od 13,4 milijuna jedinica u prvoj godini od lansiranja.
Čak i kada se gleda iz kuta prosječnih konzola koje se prodaju svake godine, Nintendo Switch pobjeđuje u svakoj regiji. Njegova je popularnost posebno upečatljiva na domaćem tržištu, u Japanu.
Iako bi se 100.000 prodanih jedinica moglo činiti malim brojem za period od 12 mjeseci, američki tehnološki div znatno se poboljšao u odnosu na prethodnu generaciju konzola: za prodaju 100.000 Xbox One konzola u istočnoazijskoj otočkoj državi (u Japanu) tvrtki su trebale više od četiri godine.
Lansiranje modela Xbox Series i Playstation 5 bilo je poremećeno kontinuiranim utjecajem pandemije koronavirusa na opskrbne lance, radnu snagu i nedostatak čipova, što je izazvalo opće nezadovoljstvo kupaca i prazna skladišta za trgovce na malo.
Čak i sada kupnja konzola trenutne generacije od strane Microsofta i Sonyja može biti problematična dok je ažurirani model Nintendo Switch s većim OLED zaslonom i novom priključnom stanicom (docking station) posvuda dostupan, nakon razdoblja nestašice.