POTROŠNJA NA AR/VR U EUROPI: Premašit će 10 milijardi dolara | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POTROŠNJA NA AR/VR U EUROPI: Premašit će 10 milijardi dolara

Autor Ivan Vukić

Iznos se očekuje u 2027. godini, kada će proširena i virtualna stvarnost zaživjeti

 Augmented reality (2) Izvor: DZIANIS VASILYEU / Panthermedia / Profimedia

Istraživačka tvrtka IDC procjenjuje da će potrošnja na AR/VR nosivu opremu na europskom tržištu dosegnuti 10,5 milijardi dolara u četiri godine, uglavnom potaknuta naporima digitalizacije u raznim industrijama i daljinskom suradnjom.

Tvrtka predviđa da će potrošnja za Augmented reality dosegnuti 1,1 milijardu dolara do kraja ove godine, dok će Virtual reality segment dosegnuti 3,4 milijarde dolara, piše Mobile World Live. Do 2027. IDC je procijenio da će potrošnja na AR/VR rasti po CAGR-u od 24,9 posto između 2022. do predviđenog razdoblja.

Iako su teški makroekonomski uvjeti naveli europske organizacije da odgode velike implementacije AR/VR, voditelj istraživanja u IDC Europe Lubomir Dimitrov rekao je da će naglasak na produktivnosti, sigurnosti i učinkovitosti u poslovnim operacijama "nastaviti intenzivirati interes" za tehnologiju.

 VR naočale (2).jpg Izvor: Shutterstock

Dimitrov je dodao da prelazak na daljinsko poslovanje također utječe na ulaganja u AR/VR u poduzećima.

Istraživačka tvrtka identificirala je sektor resursa kao B2B igru koja će doživjeti "najbrži dugoročni" i dvoznamenkasti rast potrošnje za AR/VR tijekom 2023., budući da tehnologija omogućuje radnicima virtualnu inspekciju i procjenu rizika tijekom operacija.

 Gaming (1).jpg Izvor: Shutterstock

Navedeno je da su potrošači, maloprodaja i proizvodnja segmenti koji će činiti 63,7 posto ukupne potrošnje na AR/VR ove godine, a "obuka, online maloprodajno izlaganje i industrijsko održavanje" navedeni su kao glavna ulaganja u slučaju B2B upotrebe.

Suradnja koja kombinira AR/VR s tradicionalnim video konferencijama ili pozivnim konferencijama također će biti najbrže rastući slučaj upotrebe do 2027., s rastom od 89,2 posto CAGR od 2022.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI