AR I VR TEHNOLOGIJE: Usvajanje je još u povojima | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

AR I VR TEHNOLOGIJE: Usvajanje je još u povojima

Autor Krunoslav Ćosić

Za sada je to vizija koja tek treba zaživjeti u stvarnosti

 Augmented reality (2) Izvor: DZIANIS VASILYEU / Panthermedia / Profimedia

Metaverzum bi vjerojatno jednog dana mogao postati sljedeća velika stvar u tehnologiji. Uz prije nekog vremena predstavljene VR naočale Facebookove matične tvrtke Meta, nadograđene na tvrtkinoj Oculus tehnologiji za pružanje sofisticiranijeg VR iskustva, upravo su PlayStation VR2 naočale nešto oko čega se ljudi sada zanimaju.

Nudeći značajke poput praćenja očiju i prirodnih izraza lica, Metin uređaj dizajniran je za poboljšanje iskustva metaverzuma približavanjem virtualne stvarnosti za centimetar bliže stvarnoj stvari.

“Vjerujemo da će VR uređaji pomoći u uvođenju sljedeće računalne platforme - koja će postati sveprisutna kao prijenosna računala i tableti danas - i da će ih ljudi koristiti u svojim svakodnevnim životima za pristup metaverzumu,“ smatraju u tvrtki Meta, a adut su im 1499 dolara vrijedne Quest Pro naočale. I dok je Meta već uložila milijarde dolara u viziju metaverzuma Marka Zuckerberga, zasad je to ostalo samo to: vizija koja tek treba zaživjeti.

 headset;virtual;reality;industry;industrial;designer;software;work;factory;manufacture;augmented;development;business;warehouse;innovation;building;visualization;facility;woman;digitalization;using;female;workshop;architecture;mockup;design;application;future;technology;manufacturing;room;engineer;person;standing;glasses;engineering;ideas;technician;gestures;category_code_science;category_code_&;category_code_technology Izvor: GORODENKOFF PRODUCTIONS / Sciencephoto / Profimedia

Prema procjenama iz Statistinog Advertising & Media Outlooka, korisnici AR i VR uređaja još uvijek su rijetki. Barem za sada, projekcije rasta do 2027. nisu ni blizu razmjera koje bi mješovitu stvarnost učinile "sljedećom računalnom platformom".

Statista procjenjuje da će ove godine oko 100 milijuna ljudi u svijetu koristiti VR hardver, a AR korisnika se očekuje oko 20 milijuna. Ipak, iz godine u godinu se očekuje rast pa bi do 2027. i AR i VR industrija trebala premašiti 100 milijuna korisnika diljem svijeta, ali to je još uvijek daleko od milijardi korisnika pametnih telefona diljem planeta.

 smart;phone;augmented;reality;mobile;app;wireless;technology;exploring;shopping;business;male;holding;internet;concept;40-49;years;advice;building;exterior;choice;city;life;close-up;communication;complexity;computer;icon;device;screen;direction;discovery;exploration;focus;on;foreground;futuristic;people;sign;street;symbol;the;technological;detail;future;cell;person;category_code_science;category_code_&;category_code_technology Izvor: Science Photo Library / Sciencephoto / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI