Uz manju potrošnju primjetan je bio i nedostatak uređaja na tržištu
Analitička kuća IDC je izvijestila da su u 2022. globalne isporuke AR i VR uređaja pale za 20,9 posto u odnosu na prethodnu 2021. godinu. Čimbenici pada su kontinuirani ekonomski problemi i opći nedostatak uređaja.
Dominantno prvo mjesto, s udjelom od 80 posto i isporučenih 8,8 milijuna uređaja drži Meta Platforms, piše Mobile World Live. ByteDanceov Pico model zauzeo je drugo mjesto s 10 posto udjela, a prvih pet još čine DPVR, HTC Vive i iQIYI.

Uspjeh uređaja Meta Quest 2 iz 2021. je pridonio nimalo laskavoj godišnjoj usporedbi. Istraživačka tvrtka također je primijetila da su potrošači imali više raspoloživog dohotka u 2021. i istaknula opći nedostatak dobavljača u AR i VR prostoru kao faktore pada.
IDC je istaknuo Nreal kao uspješnog proizvođača, s isporukama od blizu 100.000 AR jedinica, što mu je omogućilo prvo mjesto samo u tom sektoru, a šesto u široj usporedbi. Voditelj istraživanja Jitesh Ubrani objasnio je da je Nreal polako povećao svoju prisutnost "privlačeći mobilne igrače" dok su Meta Platforms "i ByteDance uspješni u VR segmentu".
