Europski divovi ulaze u zajedničko (joint venture) oglašavanje
Kvartet najvećih europskih operatorskih grupa razradio je planove za osnivanje zajedničkog pothvata usmjerenog na tehnologiju oglašavanja, nakon što je Europska komisija (EK) dala zeleno svjetlo za projekt.
U zajedničkoj izjavi Vodafone Group, Orange, Telefonica i Deutsche Telekom objasnili su da će svaki od njih posjedovati 25 posto udjela u novoformiranoj tvrtki sa sjedištem u Belgiji, piše Mobile World Live.
Posao koji proizlazi iz toga trebao bi voditi neovisni upravljački tim pod nadzorom odbora kojeg biraju njegovi podupiratelji. Usredotočit će se na implementaciju onoga što partneri nazivaju "tehnološka platforma za digitalni marketing prema dizajnu privatnosti".
Zajedno sa igračima koji su uključeni u projekt, tehnologija bi trebala biti dostupna kolegama i konkurentima diljem Europe. Četiri operatora tvrde da će to koristiti podjednako potrošačima, oglašivačima i izdavačima.
Platforma će se temeljiti na tehnologiji koja je već isprobana u Njemačkoj, a razmatraju se daljnji piloti u Francuskoj i Španjolskoj. Od potrošača se zahtijeva da se odluče za komunikaciju robne marke s mogućnošću jednostavnog povlačenja pristanka.
Podaci se oglašivačima pružaju putem "pseudo-anonimnih" digitalnih tokena, a igrači tvrde da će ponuditi "kontrolu kroz više koraka, transparentnosti i zaštite njihovih podataka koje trenutačno prikupljaju, distribuiraju i pohranjuju u velikom broju veliki, ne-europski igrači”.