Reklame stižu u jednu od najkorištenijih Googleovih aplikacija | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Reklame stižu u jednu od najkorištenijih Googleovih aplikacija

Autor Smartlife

Uz pretragu, aplikacije i YouTube, reklame ćemo uskoro gledati i prilikom navigiranja

  Izvor: Shutterstock

Google Maps (Karte) dobit će reklame. Jedna od izuzetno korisnih aplikacija na telefonima i računalima do sada je bila pošteđena reklama. Uskoro se to mijenja. Sve je jasnija činjenica da je Google jednako reklama.

Najnoviji i jedan od najčešće korištenih servisa Google kompanije koji uvodi još reklama je Google Maps. Svaki POI (točka od interesa) na Google Mapsu od sad može biti oglašivač koji plaća reklame, a evo kako ih prepoznati.

Riječ je o plaćenim partnerstvima s POI tačkama na Google Maps kartama - POI su točke od interes tj. bilo što ucrtano na mapi, od restorana i trgovina, pošte, benzinskih stanica preko povijesnih znamenitosti, muzeja do hotela i ostalog sadržaja.

Svaki POI koji plati reklamu na mapi će se pojaviti prije sličnih izbora ili konkurencije, što znači da jedna trgovina cipela, ako plati reklamu, na različitim nivoima zumiranja mape i u rezultatima pretrage dobit će prioritet i vidjet će se i prije i jasnije.

 Google-Maps-POI-promocija.jpeg Izvor: Marko Čavić

Svi promovirani sadržaji uokvireni su četvrtastim oznakama i sadrže sličicu ili grafiku, za razliku od svih ostalih Google Maps oznaka koje su uglavnom predstavljeni u obliku čiode i obojene bojom sadržaja u koji su grupirani. Na taj način korisnik će lako moći znati što je oglas tj. plaćen sadržaj i odmah odlučiti želi li kliknuti na njega ili neće.

Promovirani sadržaji ne znače bolju kvalitetu pretrage ili veću relevantnost traženog rezultata nego su plaćeni da se pojave prije svih i u pretrazi i vizualno. Ovo i nije tako dobar način da se utječe na pretragu, a plaćanje promocije to svakako čini. Ipak, kako su mape Googleove i mogu raditi s njima što žele onda ćemo se morati naviknuti prepoznati i koristiti i ovakav sadržaj.

U trenutku kad vam ova promjena bude dostupna Google će vas plutajućim prozorčićem obavijestiti o tome i od tada ćete i vi biti u krugu korisnika koji će vidjeti i promovirane sadržaje, što svakako čeka sve korisnike besplatnih Google mapa.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI