HUAWEI SE FOKUSIRA NA OBLAK: Situacija se normalizirala | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

HUAWEI SE FOKUSIRA NA OBLAK: Situacija se normalizirala

Autor Krunoslav Ćosić

“U 2022. uspješno smo se izvukli iz kriznog stanja"

 Huawei FreeBuds Lipstick.jpg Izvor: Huawei

Huawei je objavio optimističnu novogodišnju poruku. Rotirajući predsjednik Eric Xu tvrdi da se poslovanje vratilo u normalu i procjenjuje da su prihodi u 2022. godini ostali nepromijenjeni usprkos nastavljenim trgovinskim sankcijama od strane SAD-a.

“U 2022. uspješno smo se izvukli iz kriznog stanja. Američka ograničenja sada su naša nova normala”, rekao je Xu, prenosi Mobile World Live. Očekuje se da će prihod za 2022. biti u skladu s predviđanjima, dosežući 636,9 milijardi CNY (92,6 milijardi USD) u usporedbi sa 636,8 milijardi CNY godinu ranije.

Oblak je imperativ

Xu je istaknuo brzi rast svog odjela za cloud dodajući da oblak "treba postati temelj – i pokretač – digitalne transformacije" i za Huawei i za vertikalne industrije. Napomenuo je da, iako je makrookruženje "prepuno neizvjesnosti", tvrtka sigurna te da su digitalizacija i dekarbonizacija put naprijed i gdje leže buduće prilike.

 rotating,electronics,industry,ceo,manufacturer,professional,pres
Eric Xu, Huawei
Izvor: Shutterstock

Xu je objasnio da će 2023. biti ključna godina za Huawei te će tvrtka morati biti "proaktivna u poboljšanju poslovnog okruženja i učinkovitijem upravljanju rizicima". Obećali su da će u 2023. godini ulaganja u istraživanje i razvoj zadržati na visokoj razini.

Izdaci za istraživanje i razvoj u prva su tri tromjesečja 2022. dosegnuli 110 milijardi CNY ili 24,7 posto ukupnih prihoda, što je porast od 22 posto u odnosu na 2021. kada je ukupna potrošnja iznosila 142,7 milijardi CNY.

 huawei-technology foto 1.jpg Izvor: Huawei

Krajem studenog 2022. su Huawei i konkurent ZTE pogođeni proširenim ograničenjima Savezne komisije za komunikacije koja blokiraju prodaju elektroničkih proizvoda i usluga u SAD-u. Dok nove mjere proširuju opseg postojećih zabrana mobilnih telefona i mrežne opreme na poslovne proizvode, uključujući rutere (usmjerivače) i switcheve, utjecaj na Huawei bit će minimalan jer SAD čini manje od 5 posto njegove ukupne prodaje.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI