OPADA LI INTERES ZA ZOOM: Slika na ekranu nije više tako omiljena | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

OPADA LI INTERES ZA ZOOM: Slika na ekranu nije više tako omiljena

Autor Krunoslav Ćosić

Rast Zoomovih prihoda je na izdisaju, pokazuju najnoviji podaci

  Izvor: Girts Ragelis / Alamy / Alamy / Profimedia

Do prije dvije i pol godine mnogi nisu niti čuli za Zoom, a popularna aplikacija za grupne video pozive nije više tako često na našim ekranima jer ljudi sve više idu na posao.

Ogroman rast Zoom Video Communications tijekom pandemije realno se neće ponoviti. Vjerojatno više nikada. No pad rasta prihoda u posljednjih nekoliko kvartala mogao bi biti razlog za zabrinutost dioničara i ulagača.

Nakon što je tvrtka objavila svoje najnovije tromjesečne brojke, zajedno s rastom prihoda od samo 8 posto, cijena njezine dionice pala je 8,7 posto preko noći, prije nego što je dodatno pala tijekom dana.

Ovaj najnoviji pad samo je pridonio jadu cijene dionice koju je Zoom doživio, s padom od početka godine od 46 posto, odnosno 70 posto kada se gleda u posljednjih 12 mjeseci.

 Zoom (2) Izvor: Alexander Korzh / Alamy / Alamy / Profimedia

S rastom prihoda 'pobjednika pandemije' koji je još uvijek bio vidljiv u četvrtom tromjesečju 2021. (završava 31. siječnja 2021.) donekle je razumljivo da je od tada sve krenulo nizbrdo za pružatelja videokonferencija.

U svom priopćenju o zaradi financijska direktorica Zooma Kelly Steckelberg rekla je, prije nego što je tvrtka objavila reviziju godišnje prognoze tvrtke prema dolje: "Iako smo imali kontinuirani zamah s našim klijentima u poduzećima, a naš ne-GAAP operativni prihod bio je značajno veći od naših predviđanja, na naš je prihod utjecalo jačanje američkog dolara, učinak online poslovanja, a u manjoj mjeri prodaja ponderirana na kraj tromjesečja”.

 Zoom Izvor: visuals6x / Alamy / Alamy / Profimedia

Zoom je u trećem tromjesečju 2021., na godišnjoj razini, imao povećanje prihodi od 367 posto. U Q4 2021 povećanje je iznosilo 369 posto, a zatim je putanja krenula silaznom putanjom. U prvom tromjesečju 2022. godine razlika u odnosu na Q1 2021. bio je 191 posto, u sljedećem tromjesečju bila je 54 posto.

35 posto je očekivani rast u ovom kvartalu (Q3 2022) dok se krajem godine očekuje rast od 21 posto. U Q1 2023 predviđa se rast od 12 posto, a zatim samo 8 posto.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI