2020. godina bila je ključna za različite brandove | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

2020. godina bila je ključna za različite brandove

Autor Krunoslav Ćosić

Izuzetno uspješna platforma za dijeljenje video filmova TikTok zabilježila je povećanje prepoznatljivosti robne marke za 17 posto

 Zoom Izvor: visuals6x / Alamy / Alamy / Profimedia

2020. godina nije bila laka niti za poznate brandove, a kako je tek bilo manje poznatima možemo samo zamisliti. Ipak, epidemija koronavirusa iznjedrila je i neke nove brandove, a nekima je dala vjetar u leđa. Koji su najbrže rastući brandovi u 2020. godini u SAD-u?

Rad na daljinu i sve više vremena provedenog kod kuće bili su ključni za svijest o robnoj marki medija, tehnologije i tvrtki za proizvodnju hrane i pića.

 TikTok Izvor: Ramon van Flymen / AFP / Profimedia

Prema izvješću Morning Consulta o najbrže rastućim markama u 2020., tvrtka za videokomunikacije Zoom zabilježila je najveći rast prepoznatljivosti marke tijekom godine s gotovo 34 posto. Neposredno iza je bila nova streaming platforma iz NBC-ja, Peacock, s gotovo 32 posto rasta prepoznatljivosti robne marke.

Izuzetno uspješna platforma TikTok zabilježio je povećanje prepoznatljivosti robne marke za 17 posto dok su aplikacije za dijeljenje novca Cash App i Venmo zabilježile sličnu povećanje svijesti o robnoj marki od 10 posto.

 Cash App Izvor: SOPA Images Limited / Alamy / Alamy / Profimedia

Dva vodeća igrača u novim napicima, Bud Light Seltzer i Natural Light Seltzer, također su zabilježili veliki porast svijesti o marki s 14 posto odnosno 11 posto u rastu. Oba proizvoda su u vlasništvu Annheuser-Buscha.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI