NA TRAGU NEDAVNE AKVIZICIJE Microsoftove rastuće gaming ambicije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NA TRAGU NEDAVNE AKVIZICIJE Microsoftove rastuće gaming ambicije

Autor Ivan Vukić

Pogledajte kako su se kroz vrijeme kretali kompanijini prihodi od gaminga

 Microsoft kontroler.jpg Izvor: Microsoft

Ako je bio potreban bilo kakav daljnji dokaz da Microsoft ozbiljno shvaća igranje igara, posljednja akvizicija tvrtke Activision Blizzard je definitivno pokazatelj takve namjere. Tehnološki div iz Redmonda u Washingtonu objavio je u utorak svoje planove za kupnju Activision Blizzarda u gotovinskoj transakciji u vrijednosti od 68,7 milijardi dolara. Time će Microsoft postati treća najveća gaming tvrtka na svijetu.

Očekuje se da će ovaj posao, koji je još uvijek podložan regulatornoj reviziji i odobrenju dioničara Activision Blizzarda, biti zatvoren u fiskalnoj 2023. godini (završetak 30. lipnja 2023.) i bila bi to do sada najveća Microsoftova akvizicija.

 Activision Blizzard (2).jpg Izvor: Jakub Porzycki/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

U 2016. proizvođač Windowsa kupio je profesionalnu društvenu mrežu LinkedIn za 26,2 milijarde dolara u svojoj najvećoj akviziciji do sada. Activision Blizzard jedan je od najpoznatijih svjetskih studija za video igre i vlasnik kultnih franšiza kao što su Warcraft, Diablo, Call of Duty i Starcraft.

Kao što pokazuje sljedeći grafikon, Microsoftov posao s igrama, koji je započeo s izdavanjem prvog Xboxa 2001., gotovo se utrostručio u posljednjem desetljeću. Potaknut velikim akvizicijama, npr. proizvođač Minecrafta Mojang 2015. i ZeniMax Media u 2021., kao i lansiranje popularne pretplatničke usluge Xbox Game Pass 2017. godine, Microsoftov prihod od igara popeo se na 15,4 milijarde dolara u fiskalnoj godini 2021.

Dodavanjem Activision Blizzarda, Microsoftov posao s igrama odmah će porasti za otprilike 50 posto, čime će njegov godišnji prihod premašiti 20 milijardi dolara.

 Microsoft gaming Statista.jpg Izvor: Statista

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI