Pogledajte kako su se kroz vrijeme kretali kompanijini prihodi od gaminga
Ako je bio potreban bilo kakav daljnji dokaz da Microsoft ozbiljno shvaća igranje igara, posljednja akvizicija tvrtke Activision Blizzard je definitivno pokazatelj takve namjere. Tehnološki div iz Redmonda u Washingtonu objavio je u utorak svoje planove za kupnju Activision Blizzarda u gotovinskoj transakciji u vrijednosti od 68,7 milijardi dolara. Time će Microsoft postati treća najveća gaming tvrtka na svijetu.
Očekuje se da će ovaj posao, koji je još uvijek podložan regulatornoj reviziji i odobrenju dioničara Activision Blizzarda, biti zatvoren u fiskalnoj 2023. godini (završetak 30. lipnja 2023.) i bila bi to do sada najveća Microsoftova akvizicija.
U 2016. proizvođač Windowsa kupio je profesionalnu društvenu mrežu LinkedIn za 26,2 milijarde dolara u svojoj najvećoj akviziciji do sada. Activision Blizzard jedan je od najpoznatijih svjetskih studija za video igre i vlasnik kultnih franšiza kao što su Warcraft, Diablo, Call of Duty i Starcraft.
Kao što pokazuje sljedeći grafikon, Microsoftov posao s igrama, koji je započeo s izdavanjem prvog Xboxa 2001., gotovo se utrostručio u posljednjem desetljeću. Potaknut velikim akvizicijama, npr. proizvođač Minecrafta Mojang 2015. i ZeniMax Media u 2021., kao i lansiranje popularne pretplatničke usluge Xbox Game Pass 2017. godine, Microsoftov prihod od igara popeo se na 15,4 milijarde dolara u fiskalnoj godini 2021.
Dodavanjem Activision Blizzarda, Microsoftov posao s igrama odmah će porasti za otprilike 50 posto, čime će njegov godišnji prihod premašiti 20 milijardi dolara.
Izvor: Statista