Microsoft postaje treća najveća gaming tvrtka na svijetu | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Microsoft postaje treća najveća gaming tvrtka na svijetu

Autor Krunoslav Ćosić

Kupuju Activision Blizzard za 68,7 milijardi dolara

 Activision Blizzard (1).jpg Izvor: stLegat / Alamy / Alamy / Profimedia

S tri milijarde ljudi koji danas aktivno igraju igre gaming je najbrže rastući oblik zabave. Američka softverska tvrtka Microsoft kupit će programere igara i izdavače interaktivnog zabavnog sadržaja Activision Blizzard za 68,7 milijardi dolara.

Ova će akvizicija ubrzati rast Microsoftovog poslovanja s igrama na mobilnim uređajima, računalima, konzolama i u oblaku te će osigurati preduvjete za metaverzum. Nakon dovršetka transakcije Microsoft će biti treća najveća kompanija za igranje igara na svijetu u smislu prihoda, iza Tencenta i Sonyja.

Microsoft će Activision Blizzard kupiti za 95,00 dolara po dionici, u gotovinskoj transakciji u vrijednosti od 68,7 milijardi dolara uključujući neto gotovinu Activision Blizzarda. Planirana akvizicija uključuje kultne franšize studija Activision, Blizzard i King kao što su “Warcraft”, “Diablo”, “Overwatch”, “Call of Duty” i “Candy Crush”, uz globalne eSport aktivnosti kroz Major League Gaming. Tvrtka ima studije diljem svijeta s gotovo 10.000 zaposlenih.

 Activision Blizzard (3).jpg Izvor: Microsoft

Bobby Kotick nastavit će služiti kao izvršni direktor Activision Blizzarda, a on i njegov tim zadržat će fokus na ubrzanju rasta poslovanja. Nakon što se posao zaključi, posao Activision Blizzarda izvještavat će Phila Spencera, izvršnog direktora, Microsoft Gaming.

Mobilni uređaji najveći su segment u igranju igara, s gotovo 95% svih igrača u svijetu koji uživaju u igrama na mobilnim uređajima. Microsoft i Activision Blizzard osnažit će igrače da uživaju u najatraktivnijim franšizama, kao što su "Halo" i "Warcraft", praktički gdje god požele. A s igrama poput "Candy Crush" mobilno poslovanje Activision Blizzarda predstavlja značajnu prisutnost i priliku za Microsoft u ovom brzorastućem segmentu.

 Activision Blizzard (2).jpg Izvor: Jakub Porzycki/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

Akvizicija također pojačava Microsoftov Game Pass portfelj s planovima za lansiranje Activision Blizzard igara u Game Pass, koji je dostigao novu prekretnicu s više od 25 milijuna pretplatnika. Uz gotovo 400 milijuna aktivnih igrača Activision Blizzarda mjesečno u 190 zemalja i tri milijarde dolara vrijednu franšizu ova će akvizicija Game Pass učiniti jednom od najzanimljivijih i najraznovrsnijih linija sadržaja za igre u industriji.

Nakon zatvaranja akvizicije Microsoft će imati 30 internih studija za razvoj igara, zajedno s dodatnim mogućnostima za izdavanje i esport produkciju. Transakcija podliježe uobičajenim uvjetima zatvaranja i dovršetku regulatornog pregleda i odobrenju dioničara Activision Blizzarda. Očekuje se da će se posao zaključiti u 2023.fiskalnoj godini, a nakon zatvaranja će se povećati zarada po dionici koja nije GAAP. Transakciju su odobrili upravni odbori Microsofta i Activision Blizzarda.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI