30 posto kupaca naručene proizvode očekuje da će vidjeti na vlastitom pragu već isti dan
Nova generacija potrošača očekuje brzu dostavu i još bržu komunikaciju, a razlog je mobitel u ruci. Kupac povratnu informaciju očekuju unutar 10 minuta dok se očekivano vrijeme dostave za online kupovinu drastično smanjilo.
75 posto vodećih specijaliziranih maloprodajnih lanaca opskrbe kao prioritet navode dostavu unutar dva dana, a 42 posto ih navodi da do 2022. godine želi to bude istog dana. 30 posto kupaca očekuje već isti dan vidjeti na vlastitom pragu naručene proizvode.
Stoga bi veće probleme u maloprodaji namirnica mogle imati kompanije s velikim centraliziranim skladištima i vremenskim slotovima koja možda neće opstati u budućnosti zbog logističkih problema u brzoj dostavi proizvoda.
Quick commerce je odgovor - ultra dostava treba biti finalizirana u roku od 10 minuta. Q-commerce odgovara na promjene ponašanja potrošača, a obuhvaća sve što je potrebno kupcu - asortiman, konkurentnu cijenu, brzinu i praćenje pošiljke te kvalitetnu i brzu komunikaciju.
Mobiteli polako preuzimaju primarnu poziciju za plaćanje putem digitalnih novčanika i aplikacija za plaćanje. Kartice su pohranjene u digitalne novčanike dok se u budućnosti plaćanje predviđa putem novih proizvoda fintech industrije. Tehnologije za plaćanje stalno se mijenjaju, a uz pametne telefone plaćanje se obavlja i putem pametnog sata.