Opcija plaćanja nije dostupna kod nas u Hrvatskoj, ali će jednog dana biti podržana
Dodavanje financijskih sredstava u digitalni novčanik bit će moguće putem Mastercard i Visa kartica te lokalnih banaka. Rakuten Viber pokreće plaćanje unutar aplikacije, a uvođenjem sigurnog rješenja za prekogranično digitalno plaćanje Viber je dosegao status super aplikacije.
Do sada smo putem Viber aplikacije, na pametnom telefonu, tabletu ili računalu mogli poslati poruke, fotografije i video filmove, a od sada je podržano i slanje novca. U početku će usluga plaćanja putem Vibera biti dostupna u Grčkoj i Njemačkoj, a u bliskoj budućnosti će se proširiti i na druge države.
Viber je instaliran na 91% pametnih telefona u Grčkoj, a njemački Stiftung Warentest proglasio ga je jednom od najsigurnijih aplikacija za razmjenu poruka.
Digitalno plaćanje s mobilnim novčanikom dostupnim unutar Viber aplikacije omogućit će korisnicima Vibera jednostavno slanje novca drugim osobama i poslovnim subjektima kao i postavljanje digitalnog novčanika za pohranu novca, za početak eura. Planira se i proširenje na druge valute zajedno s novim uslugama koje će uskoro biti dostupne.
Viber se za pružanje licencirane usluge plaćanja udružio s Rapydom, globalnom fintech-as-a-service tvrtkom koja će implementirati svoje licencirane usluge obrade plaćanja u Viber aplikaciju. Korisnici Vibera moći će pristupiti velikom broju dodatnih financijskih usluga, uključujući:
▪ plaćanja s Vibera na Viber novčanikom za domaće i prekogranične transakcije u eurima, s planovima za skoro uvođenje drugih valuta
▪ bankovni prijenosi za jednostavno plaćanje rutinskih troškova poput računa za struju
▪ ekskluzivni popusti i nagrade lokalnih partnera.
Mislilo se i na sigurnost te će korisnici morati postaviti osobni identifikacijski kod ili biometrijsko prepoznavanje za omogućavanje sigurnih transakcija. Potvrde plaćanja šalju se automatski uz obostranu enkripciju. Uslugu će pratiti i pomoć korisnicima na lokalnim jezicima.
Izvor: ViberRakuten Viber na globalno tržište digitalnog plaćanja ulazi s globalnom bazom korisnika od nekoliko stotina milijuna potrošača i snažnom sigurnosnom reputacijom temeljenoj na automatski postavljenoj i obostranoj enkripciji za privatnu komunikaciju.
McKinsey procjenjuje da će globalno tržište plaćanja, uključujući prekogranične transakcije, domaće transfere i plaćanja kreditnim karticama porasti na 2,5 bilijuna dolara do 2025. godine.