Personalizacija, mobilnost, zdravlje, održivost i metaverzum svijet
Ovo je pet ključnih tehnoloških pojmova koje pokrivaju područja personalizacije, održivosti i virtualne stvarnosti: personalizirano iskustvo gledanja, mobilnost, zdraviji život, održivo življenje i metaverzum.
Ja, ja i ja
Uz mnogo više ljudi sklonih traženju životnog prostora koji u potpunosti odgovara njihovoj osobnosti, vodeće tvrtke potrošačke elektronike preispituju svoj pristup razvoju proizvoda kako bi izgradile uređaje koji ne samo da posjeduju izvrsne značajke već se i bez napora uklapaju u razne kućne interijere.
S ovim novim stavom dolazi i veća potražnja za personaliziranim iskustvima gledanja, posebice jer ljudi provode više vremena kod kuće od početka pandemije. Zato je svaki televizor koji se predstavlja sada opremljen operativnim sustavom koji koristi sve vrste značajki koje pomažu pojedincima da odmah pronađu svoju savršenu emisiju bez ikakvog truda s njihove strane.
Budućnost mobilnosti
Veliki proizvođači automobila premještaju svoju proizvodnju na električna vozila i pridružuju se vrhunskim tehnološkim softverskim tvrtkama kako bi ponovno osmislili što bi automobil mogao i trebao raditi u budućnosti. Sve veća važnost iskustva u vozilu mijenja budućnost automobila.
Izvor: LGLG Vehicle component Solutions posvećena je poboljšanju iskustva vožnje kroz svoju stručnost i znanje o tehnologijama dijelova vozila tako da njeni kupci mogu razviti napredne modele automobila koji putovanje čine zabavnijim, lakšim i, što je najvažnije, sigurnijim.
Lifestyle uređaji za zdraviji život
Nakon što su toliko dugo živjeli s pandemijom ljudi su sada zabrinutiji za svoje zdravlje više nego ikad prije. Pod ovim novonastalim okolnostima ljudi žele uređaje za način života i rješenja koja im mogu omogućiti da preuzmu kontrolu nad svojom zdravstvenom zaštitom i dobrobiti dok smanjuju troškove kod kuće.
Izvor: LGU skladu s ovim trendom lifestyle uređaji i rješenja s digitalnim zdravstvenim tehnologijama isticat će se za ove sve zahtjevnije kupce koji su spremni platiti više za proizvode za koje se čini da su stvoreni za njihov zdraviji život.
Održivo življenje
Svima koji su prisustvovali ili pratili ovogodišnji CES bilo je jasno da je održivost bio glavni fokus. Sve više i više tvrtki, bez obzira na veličinu i industriju, stavlja održivost na bitno mjesto u svojim poslovnim programima, što znači da sve više tvrtki izmišlja proizvode i usluge s raznim ekološki prihvatljivim i pristupačnim značajkama.
Izvor: LGMetaverzum svijet
Budući da se metaverzum i dalje smatra budućnošću za tehnologiju, posebno u industriji igara, sve više i više ljudi želi vrhunske uređaje koji mogu stvarati slike ili zvukove koji izgledaju puno realističnije nego danas.
Potaknuti rastućim očekivanjima i potražnjom za većim osjećajem stvarnosti, inovativniji proizvodi koji pomažu korisnicima da se osjećaju potpuno uronjeni u digitalno okruženje bit će još više stavljeni u središte pozornosti u 2023. godini.
Izvor: LG