Udio električnih automobila u Hrvatskoj u stalnom je porastu i sada već imaju udio od 1,5 posto
U Hrvatskoj je u prvih sedam ovogodišnjih mjeseci isporučeno 31.778 novih automobila dok je u istom razdoblju lani, za vrijeme koronavirusa, brojka bila na 22.568. Kao u ostatku svijeta, i kod nas električni automobili imaju tendenciju rasta, iako ne toliko kao u zapadnim zemljama.
Volkswagen je vodeći proizvođač na hrvatskom tržištu, ima udio od 14,44 posto, ali su u istom periodu lani imali udio 15,45 posto. Slijedi Škoda (11,04 posto), a Opel ima 8,47 posto udjela. Na vrhu liste su još Dacia, Kia, Suzuki, Renault.
Što se tiče modela, najprodavaniji model u prvih sedam mjeseci ove godine je Opel Corsa - prodano je 1496 primjeraka dok je u istom razdoblju lani prodano 366 Corsi. Slijedi Škoda Octavia (1347), a na trećem mjestu je Volkswagen T-Cross s 1141 vozila. Primjetno je kako je Škoda lani ostvarila bolji rezultat s 1417 vozila u istom periodu.
Od 31.778 novih automobila benzinci su imali udio od 54,8 posto, dizelski motori 25,5 posto, hibridni 14,4 posto, na LPG 3,8 posto, a potpuno električni 1,5 posto odnosno 477 vozila. Poticaji za kupnju "strujića" dali su rezultata, a Tesla je prodala 145 vozila. Dakle, gotovo trećinu.
Renault je drugi sa 70 vozila, Hyundai treći sa 63, Škoda je isporučila 56 vozila, a Volkswagen 47 vozila. Spomenimo i Porsche sa 7 isporučenih vozila, pokazuju podaci koje je za srpanj objavila Promocija plus.