TIČE SE VLASNIŠTVA VAŠEG AUTOMOBILA Znate li što je Transport-As-A-Service? | SmartlifeHR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

TIČE SE VLASNIŠTVA VAŠEG AUTOMOBILA Znate li što je Transport-As-A-Service?

Autor Krunoslav Ćosić

TaaS bi se trebao sastojati samo od električnih automobila. Stiže vrijeme s naglaskom na održivosti

 Povezani automobil Izvor: Shutterstock

Moglo bi to uništiti dva bilijuna dolara vrijednu industriju automobila. Transport-As-A-Service trebao bi zaživjeti oko 2030. godine, a odnosi se na mogućnost da više nećete biti vlasnici vašeg automobila. Kad se budete trebali odvesti s točke A do točke B jednostavno ćete naručiti vozilo, nećete morati tražiti parking za vaše vozilo niti plaćati garažno mjesto.

Možda ćete u 2030. godini, prilikom kupnje jutarnje kave, besplatno dobiti putovanje automobilom. Svijet se mijenja nevjerojatnom brzinom, pojavljuju se novi servisi i nove usluge. Do 2030. velika većina potrošača više neće posjedovati automobil – umjesto toga će koristiti električna autonomna vozila na zahtjev.

 Punjenje elektricni automobil (1).jpg Izvor: Alexandru Nika / Alamy / Alamy / Profimedia

Kad dođe do regulatornog odobrenja autonomnih električnih vozila (A-EV), govorimo o razini 5, 95 posto svih prijeđenih putničkih kilometara u SAD-u bit će opsluženo autonomnim, električnim vozilima na zahtjev koja će biti u vlasništvu flote, a ne pojedinaca.

Ovo (trenutno) zapanjujuće i radikalno promišljanje u potpunosti će biti vođeno ekonomijom, što će prevladati trenutnu želju za individualnim vlasništvom automobila, počevši najprije u velikim gradovima, a zatim bi se trebalo proširiti na gradska predgrađa i regionalna područja.

Naravno, to će imati ogromne implikacije na transportnu i naftnu industriju, doći će do pada potražnje za naftom, doći će do uništavanja bilijuna dolara vrijednosti investitora. Nove tehnologije poput solarne energije ugljen, naftu i plin učinit će gotovo suvišnim do 2030. godine. Trebamo li spominjati vrijednost rabljenih automobila? Automobil koji sada posjedujete mogao bi biti vaš posljednji automobil u vašem vlasništvu.

 driving;car;man;texting;phone;mobile;text;holding;distracted;guy;hand;message;driver;male;lifestyle;technology;wheel;steering;young;traffic;email;smartphone;boy;handsome;danger;vehicle;drive;latino;auto;distraction;people;person;upset;travel;background;reality;augmented;emotion;automobile;iphone;youth;ios Izvor: Evgeniy Kleymenov / Panthermedia / Profimedia

Ipak, individualno vlasništvo neće tako brzo nestati - do 2030. godine činit će 40 posto, ali takvi će automobili napraviti samo 5 posto prijeđenih kilometara od ukupne kilometraže. Istovremeno, autonomni, samovozeći automobili koristit će se 10 puta više nego što su to vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Autonomna bi vozila mogla trajati duže, možda i do 1,6 milijuna kilometara.

Istodobno, stvorit će se bilijuni dolara novih poslovnih prilika, nova radna mjesta i novi poslovni modeli. Transport-As-A-Service bit će 10 puta jeftiniji od cijene novih vozila.

 witnesses;bulge;body;body damage;accident insurance;claim;dispute;blame;legal expenses;insurance liability;holder;car witnesses;accident;car;broken;damage;insurance;Accident;car accident;fender;bender;driveway;exit;urban road;traffic route;accident part;company;accidental;damage rider;discuss;driver argue;car insurance;car insurance coverage;Comprehensive;partial coverage;insurance premium;debt;guilty;polluter;injured;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: Profimedia

Ne smijemo zaboraviti na zdravstvene utjecaje koje imaju automobili na goriva. U 2015. godini, prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, u prometnim je nesrećama širom svijeta umrlo 1,25 milijuna ljudi, a još je 50 milijuna ljudi teško ozlijeđeno.

Autonomna vozila trebala bi biti sigurnija od vozila kojima upravljaju ljudi, što će dovesti i do smanjenja prometnih nesreća. Naravno, za očekivati je da će i autonomna vozila, zbog neispravnog softvera, dovoditi do nesreća, ali bitno manjeg broja.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI