Električna limuzina debitirat će kao prvi Volkswagen s head-up zaslonom s proširenom stvarnošću u okviru serijske opreme
S novim ID.7 Volkswagen elektrificira duga putovanja. Predviđeni doseg prema WLTP ciklusu vožnje od 700 km odnosi se za prototip blizu proizvodne faze D.7 Pro S. Iz Volkswagena napominju kako se vrijednosti dosega u skladu s WLTP ciklusom vožnje za proizvodna vozila mogu razlikovati ovisno o opremi.
Prema početnoj internoj prognozi, ID.7 Pro S s baterijom od 86 kWh (neto) omogućit će doseg do približno 700 km dok novi visokoučinkoviti pogon povećava doseg: prema početnoj internoj prognozi, ID.7 Pro s baterijom od 77 kWh (neto) postizat će dosege do približno 615 km.
Volkswagenov je plan da do 2030. otprilike 80% vozila marke isporučenih u Europi budu električna vozila. Sada se uz novi model ID.7, električnu limuzinu, predstavlja daljnja prekretnica na tom putu zahvaljujući gotovo pet metara dugom vozilu aerodinamičnog dizajna.
Volkswagen ID.7 ima novu učinkovitu generaciju pogona koja razvija snagu od 210 kW (286 KS). Nova je i najveća Volkswagen baterija od 86 kWh (neto). Za očekivati je izuzetno velikodušan prostor u unutrašnjosti zahvaljujući intuitivnom, pametnom i brzom infotainment sustavu buduće generacije.
Dug je 4961 mm, a njegov posebno veliki međuosovinski razmak od 2966 mm osigurava dovoljno mjesta u unutrašnjosti vozila. Središnje sučelje je 38 cm (15 inča) vizualno samostojeći zaslon buduće generacije osjetljiv na dodir. Prednja su sjedala novo razvijena: po prvi put u vozilu marke Volkswagen opcijski je u ponudi adaptivna Climatronic funkcija sjedala. Zbog profinjene funkcije masaže, duga se putovanja čine puno kraćima.
Head-up zaslon s proširenom stvarnošću
Vozači se mogu veseliti novoj filozofiji cockpita: model ID.7 bit će prvi Volkswagen na svijetu koji serijski dolazi s head-up zaslonom s proširenom stvarnošću. To mijenja arhitekturu cockpita jer klasični instrumenti postaju praktički suvišni. Kao rezultat toga ID.7 postaje mobilni životni prostor za novu eru.
Vozača očekuje potpuno novi svijet informacija jer klasični su instrumenti u modelu ID.7 smanjeni samo na one osnovne. Zadatak informiranja preuzima head-up zaslon s proširenom stvarnošću koji projicira detalje kao što su brzina i upozorenja u vrlo bliskom vidokrugu ispred vozača, a interaktivne informacije kao što su strelice za skretanje projiciraju se doslovno u stvarnom svijetu ispred modela ID.7. Vozač stoga može zadržati pogled na cesti.
Izvor: Volkswagen AGUz prikaze kao što je brzina vozila, informacije projicirane u vidno polje vozača također uključuju oznake prometnih traka, podatke o udaljenosti i strelice za skretanje navigacijskog sustava. Prikazi statusa koji sadrže informacije kao što su trenutačna i najveća dopuštena brzina projiciraju se u neposrednoj blizini oko 3,5 metra ispred vozila.
Sustav projicira prikaze koji su relevantni za vožnju kao što su informacije o trenutačnom smjeru navigacijskog sustava, u daljini, dakle otprilike deset metara ispred vozila. Ovi su simboli postavljeni savršeno u skladu sa stvarnim svijetom izvan vozila, kao proširena stvarnost. Vozač dodatno dobiva informacije na način koji se može intuitivno razumjeti s pomoću funkcije ID. Light.
Glasovno upravljanje i zvuk od 700 W
Mnogim funkcijama u modelu ID.7 moći će se upravljati s pomoću glasovnih naredbi IDA glasovne asistentice normalnim govorom. Na primjer, bit će moguće glasom upravljati panoramskim krovom s opcijski dostupnim pametnim staklom čiji se slojevi mogu elektronički prebacivati s prozirne na neprozirnu postavku.
Uključene su funkcije kao što su pozadinsko osvjetljenje, odabir profila vožnje ili upite o vremenu ili općem znanju (u oblaku). Pod uvjetom da je funkcija aktivirana, hlađenje ili grijanje počinje čim se vozač približi modelu ID.7 s ključem.
Izvor: MARTIN MEINERS/Volkswagen AGMnoge funkcije klima uređaja također se mogu pokrenuti intuitivnim glasovnim naredbama: ID.7 odgovara vozaču koji kaže „Pozdrav Volkswagen, ruke su mi hladne” aktiviranjem grijanja upravljača, gdje se topli zrak istovremeno usmjerava na ruke.
Izvor: Volkswagen AGVolkswagen će za model ID.7 u opcijskoj ponudi imati 700 W sound sustav tvrtke Harman Kardon. Imat će 14 vrhunskih zvučnika uključujući središnji zvučnik sprijeda i subwoofer u prtljažniku. 16-kanalni zvučni sustav nudi četiri unaprijed konfigurirane postavke zvuka: Pure (neutralni studio zvuk), Relax (slušanje lagane glazbe), Speech (fokus na izgovorene riječi) i Vibrant (dinamičan zvuk uživo).
Zvuk se također može individualno prilagoditi prema osobnom ukusu pomoću ekvilizatora. Također je moguće usmjeriti fokus slušanja specifično na jedno ili više sjedala.
Izvor: Volkswagen AGParkiranje preko pametnog telefona
Tijekom vožnje autocestom ili sličnim cestama sustavi potpore kao što je sustav potpore Travel Assist s masovnim podacima prema potrebi preuzimaju bočnu i uzdužnu kontrolu nad ID.7 pri brzinama većim od 90 km/h. Ako to želite, ID.7 također može podržati potpomognutu promjenu voznog traka na autocesti s pomoću sustava potpore Travel Assist.
Vozač sve nadzire, no zamor vožnje značajno se smanjuje. Kad govorimo o parkiranju, električni Volkswagen može nezavisno izvoditi potpomognute manevre na različite načine. Jedan od njih je parkiranje s funkcijom memorije na udaljenosti do 50 metara. U tu svrhu vozač ili ostaje sjediti u svom ID.7 ili nadzire postupak parkiranja preko aplikacije na svom smartphoneu.
Dvije verzije opreme i pogona
Model ID.7 bit će u ponudi s dvije verzije opreme i pogona, Pro i Pro S, s tim da S verzija dolazi nešto kasnije. Sustav se načelno sastoji od električnog pogonskog motora snage 210 kW (286 KS) (permanentno pobuđeni sinkroni motor), dvofaznog 1-stupanjskog mjenjača i pretvarača (učinska i upravljačka elektronika).
Izvor: MARTIN MEINERS/Volkswagen AGPostojat će dvije verzije baterije: ID.7 Pro imat će 77 kWh bateriju (bruto: 82 kW), uz kapacitet DC punjenja od 170kW. ID.7 Pro S (koji će biti predstavljen kasnije) bit će opremljen najnovijom Volkswagen baterijom energetskog sadržaja 86 kWh (bruto: 91 kWh); kapacitet DC punjenja u ovom je slučaju 200 kW.
Prema prvim internim prognozama, bit će moguće prijeći otprilike 615 kilometara između dva zaustavljanja radi punjenja s modelom ID.7 Pro i do otprilike 700 kilometara s modelom ID. Pro S.
Dostupnost novog najistaknutijeg modela obitelji ID. u Europi planirana je za jesen, a početak pretprodaje planiran je za ljeto. Serijska proizvodnja modela ID.7 za Europu i Sjevernu Ameriku počet će u njemačkoj Volkswagen tvornici u Emdenu u drugoj polovici godine.
Predstavljanje u Kini također je planirano za 2023. Zatim se tijekom 2024. planira uvođenje na tržište Sjeverne Amerike.