KONAČNO ELEKTRIČNI AUTOMOBIL ZA ŠIROKE MASE: Koštat će manje od 25.000 eura | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

KONAČNO ELEKTRIČNI AUTOMOBIL ZA ŠIROKE MASE: Koštat će manje od 25.000 eura

Autor Krunoslav Ćosić

Održana je svjetska premijera konceptnog modela ID.2all, a u prodaju će za dvije godine

 Volkswagen ID.2all (4).jpg Izvor: ingo barenschee /Volkswagen AG

Volkswagen ID.2all, što vrlo jasno asocira kako će automobil biti namijenjen za sve, bit će pokretan samo na električni pogon, a s jednim punjenjem baterije očekuje se doseg do 450 km. Uz to što će biti povoljan kao Polo novi ID.2all bit će prostran kao Golf, a imat će ugrađene tehnologije kao što su sustav potpore Travel Assist, svjetla IQ.LIGHT ili Planer rute za električna vozila kako bi automobil umjesto vozača razmišljao o punjenju i dosegu do sljedeće punionice.

Serijski model temeljit će se na novoj platformi MEB Entry, a Volkswagen do 2026. godine najavljuje pravu električnu ofenzivu, kroz čak deset novih modela. Prošle je godine poduzeće isporučilo više od 330.000 potpuno električnih vozila kupcima diljem svijeta. „Provodimo brzu transformaciju kako bismo električnu mobilnost omogućili velikom broju ljudi“, izjavio je Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen osobna vozila.

 Volkswagen ID.2all (5).jpg Izvor: ingo barenschee /Volkswagen AG

Ove godine stižu potpuno električni novi ID.3, ID. Buzz s dugim međuosovinskim razmakom i ID.7. Nakon toga 2026. slijedi kompaktni električni SUV, a unatoč svim izazovima Volkswagen radi i na električnom vozilu po cijeni nižoj od 20.000 eura (hoće li to biti Volkswagen ID.1, ostaje za vidjeti). Time će tvrtka imati najširu ponudu električnih vozila u usporedbi s konkurencijom, a namjerava ostvariti udio električnih vozila od 80 % u Europi. Marka Volkswagen osobna vozila prethodno je svoje izračune temeljila na udjelu od 70 %.

 Volkswagen ID.2all (2).jpg Izvor: Volkswagen AG

Iako je za sada samo koncept Volkswagen ID.2all otkriva prve činjenice: imat će pogon na prednje kotače tako da će to biti prvo vozilo temeljeno na platformi MEB s pogonom na prednje kotače. Imat će snažan električni motor sa snagom od 166 kW/226 KS i imat će doseg do 450 kilometara, izračunat prema WLTP-u. Za očekivati je kako će postojati više izvedbi snage te bi se cijena manja od 25.000 eura trebala odnositi na bazni model.

S mjesta do 100 km/h budući Volkswagen ID.2all će ubrzavati za manje od 7 sekundi, postizat će najveću brzinu od 160 km/h, a snagu će na podlogu prenositi preko kotača dimenzija 225/40 R20.

Jedan od elemenata novog jezika dizajna jest dizajn C stupova razvijen za prvi Golf. Model ID.2all prvo je vozilo marke Volkswagen s novom interpretacijom tog potpisa. Ostali elementi dizajna konceptualnog vozila uključuju karoseriju s jasnim i moćnim stavom na kotačima, simpatičan izgled prednjeg dijela, puno dinamike i bezvremensku eleganciju. Dužina Volkswagena ID.2all bit će 4050 mm, širina 1812 mm, a visina 1530 mm, uz 2600 mm međuosovinskog razmaka.

Interijer se također oslanja na jasan dizajn i odlikuju ga visokokvalitetni izgled, intuitivan infotainment sustav s klasičnom kontrolom glasnoće i odvojenim upravljačkim dijelom klima-uređaja. Prtljažnik nudi 490–1330 litara, što je vrijednost koja premašuje one u višim klasama vozila.

 Volkswagen ID.2all (11).jpg Izvor: ingo barenschee /Volkswagen AG

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI