DRIVE PILOT: Autonomna vožnja razine 3 i više | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

DRIVE PILOT: Autonomna vožnja razine 3 i više

Autor Krunoslav Ćosić

Mercedes-Benz nastavlja razvijati uvjetno automatiziranu vožnju

 Mercedes-Benz Drive Pilot (1).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG Communications /MediaPortal Mercedes-Benz AG

Kada je riječ o uvjetno automatiziranoj vožnji (SAE razina 3) sigurnost i pouzdanost glavni su prioriteti za Mercedes-Benz. Drive Pilot se stoga temelji na arhitekturi sustava koja omogućuje sigurnu kontrolu svih situacija koje bi se potencijalno mogle pojaviti.

U tu su svrhu kočenje, upravljanje, napajanje i neki dijelovi senzorskog sustava dizajnirani s fizičkom i funkcionalnom redundancijom. Usvajanjem ovog pristupa dizajnu sustava usmjerenog na sigurnost Mercedes-Benz postavlja potpuno nova mjerila u automatiziranoj vožnji.

To uključuje prepoznavanje okoliša i rukovanje. Baterija, motor upravljača, senzori brzine kotača i algoritmi koje sustav koristi za izračun podataka također su duplicirani. Neki aspekti senzorskog sustava također su funkcionalno redundantni jer se njihovi različiti fizički koncepti (uključujući optički; ultrazvuk; radiovalovi) međusobno potkrepljuju, čime se osigurava siguran rad u svakom trenutku.

 Mercedes-Benz Drive Pilot (4).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG Communications /MediaPortal Mercedes-Benz AG

To uglavnom uključuje radar, kamere i LiDAR. Međutim, ultrazvučni senzori i senzori vlage kao i mikrofoni također daju vrijedne podatke. Sve u svemu, više od 30 senzora osigurava da Drive Pilot pouzdano može svladati zadatak uvjetno samostalne vožnje.

“Ime Mercedes-Benz uvijek je označavalo sigurnost. I već postavljamo standarde u razvoju i implementaciji automatiziranih sustava vožnje kao što je Drive Pilot. Uvjereni smo da je redundancija pravi pristup za automatiziranu vožnju razine 3 i više. Kad je riječ o senzorima također vidimo korištenje LiDAR-a uz radar i kao posebno neizostavne kamere. Nedostatke jednog senzora ovisne o situaciji možemo kompenzirati karakteristikama drugog. Oslanjanje na samo jednu vrstu senzora ne bi zadovoljilo visoke sigurnosne standarde Mercedes-Benza”, kaže Markus Schäfer, član upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG, glavni tehnološki direktor, odgovoran za razvoj i nabavu.

 Mercedes-Benz Drive Pilot (2).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG Communications /MediaPortal Mercedes-Benz AG

Nakon aktivacije Drive Pilota sustav kontrolira brzinu i udaljenost te zadržava vozilo u vlastitoj traci. Pod određenim uvjetima i na odgovarajućim dionicama njemačke autoceste kupci mogu prepustiti zadatak vožnje sustavu kada putuju u gustom prometu ili prometnim gužvama pri brzinama do 60 km/h.

U slučaju kvara u jednom od primarnih sustava arhitektura sustava Drive Pilot može prepoznati situaciju i omogućiti sigurnu primopredaju kontrole vozaču. Čak i ako vozač ne može ispuniti zahtjev za primopredaju, npr. zbog hitne medicinske pomoći, Drive Pilot pokreće siguran manevar zaustavljanja u nuždi koji ne predstavlja opasnost za promet iza vozila.

 Mercedes-Benz Drive Pilot (5).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG Communications /MediaPortal Mercedes-Benz AG

Od izuma automobila 1886. Mercedes-Benz je u više navrata postavljao mjerila u sigurnosti vozila s inovativnim tehnologijama. Sigurnost je jedna od temeljnih vrijednosti marke, zbog čega Mercedes-Benz već godinama nudi napredne sustave pomoći u vožnji (SAE razina 2) u svojim vozilima. Oni mogu poboljšati sigurnost na cestama i značajno olakšati život u svakodnevnim situacijama.

Na primjer, pružaju pomoć pri kontroli brzine i udaljenosti, upravljanju i mijenjanju prometnih traka. U prosincu 2021. Mercedes-Benz je postao prvi proizvođač automobila u svijetu koji je dobio međunarodno važeće odobrenje sustava za uvjetno automatiziranu vožnju (SAE razina 3).

U Njemačkoj je Drive Pilot dostupan za S-klasu i EQS od 17. svibnja 2021. A što se tiče parkiranja, marka je otišla korak dalje s predinstalacijom Intelligent Park Pilota za buduće olakšavanje potpuno automatiziranog parkiranja bez vozača SAE razina 4.

 Mercedes-Benz Drive Pilot (3).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG Communications /MediaPortal Mercedes-Benz AG

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI