Žele eliminirati rizik od doprinosa plastičnom onečišćenju oceana

Ericsson povećava svoje napore u pogledu održivosti otkrivši novi pristup pakiranju za svoje daljinske radijske proizvode. Sklopili su partnerstvo s operatorima Deutsche Telekom i Swisscom kako bi započeli početna ispitivanja.
Švedski dobavljač izjavio je da je projekt osmišljen kako bi smanjio utjecaj svoje ambalaže na okoliš, istovremeno ciljajući na bolju učinkovitost u proizvodnji, logistici i odlaganju, uz eliminaciju rizika od doprinosa plastičnom onečišćenju oceana.
U biti, tvrtka prelazi s plastike na bazi ulja na materijale od drvenih vlakana za svoje umetke za pakiranje, piše Mobile World Live. Zahvaljujući novom pristupu u potpunosti se može provesti recikliranje i time se smanjuje ukupni sadržaj plastike s 20 posto na manje od 1 posto.

Ericsson je objasnio da je radio s dva dobavljača na razvoju ambalaže bez plastike, što je zahtijevalo inovativan pristup jer će se koristiti za otpremu elektroničkih proizvoda koji obično teže od 24 kg do 36 kg, a namijenjeni su za teške uvjete rada.
Osim testiranja pristupa s Deutsche Telekomom i Swisscomom, Ericsson planira surađivati s operatorima kako bi proširio upotrebu na više proizvoda i na kraju plan predstavio većem broju korisnika.
Mats Scharp, voditelj održivosti u Ericssonu, rekao je da je nova ambalaža dio cilja opskrbnog lanca kako bi se prepolovile emisije do 2030., dodajući da uklanjanje plastike pridonosi širim klimatskim i ekološkim ciljevima.
"Ericssonov dizajnerski tim pokazao je da je moguće ukloniti plastiku s pakiranja za složenu i tešku telekomunikacijsku opremu, a pritom zadržati bitnu zaštitu proizvoda."
Inicijativa za ambalažu bez plastike dio je Ericssonove strategije održivosti koja uključuje cilj postizanja Net Zero u cijelom lancu tvrtke do 2040. Cirkularnost je važan alat za ovaj cilj, ali i za donošenje održivih izbora materijala.