ODRŽIVOST: Ericsson cilja na ambalažu bez plastike | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ODRŽIVOST: Ericsson cilja na ambalažu bez plastike

Autor Krunoslav Ćosić

Žele eliminirati rizik od doprinosa plastičnom onečišćenju oceana

 Ericsson ambalaza drzivost.jpg Izvor: Ericsson

Ericsson povećava svoje napore u pogledu održivosti otkrivši novi pristup pakiranju za svoje daljinske radijske proizvode. Sklopili su partnerstvo s operatorima Deutsche Telekom i Swisscom kako bi započeli početna ispitivanja.

Švedski dobavljač izjavio je da je projekt osmišljen kako bi smanjio utjecaj svoje ambalaže na okoliš, istovremeno ciljajući na bolju učinkovitost u proizvodnji, logistici i odlaganju, uz eliminaciju rizika od doprinosa plastičnom onečišćenju oceana.

U biti, tvrtka prelazi s plastike na bazi ulja na materijale od drvenih vlakana za svoje umetke za pakiranje, piše Mobile World Live. Zahvaljujući novom pristupu u potpunosti se može provesti recikliranje i time se smanjuje ukupni sadržaj plastike s 20 posto na manje od 1 posto.

 Ericsson Radio Dot System (3).jpg Izvor: Ericsson

Ericsson je objasnio da je radio s dva dobavljača na razvoju ambalaže bez plastike, što je zahtijevalo inovativan pristup jer će se koristiti za otpremu elektroničkih proizvoda koji obično teže od 24 kg do 36 kg, a namijenjeni su za teške uvjete rada.

Osim testiranja pristupa s Deutsche Telekomom i Swisscomom, Ericsson planira surađivati s operatorima kako bi proširio upotrebu na više proizvoda i na kraju plan predstavio većem broju korisnika.

Mats Scharp, voditelj održivosti u Ericssonu, rekao je da je nova ambalaža dio cilja opskrbnog lanca kako bi se prepolovile emisije do 2030., dodajući da uklanjanje plastike pridonosi širim klimatskim i ekološkim ciljevima.

"Ericssonov dizajnerski tim pokazao je da je moguće ukloniti plastiku s pakiranja za složenu i tešku telekomunikacijsku opremu, a pritom zadržati bitnu zaštitu proizvoda."

Inicijativa za ambalažu bez plastike dio je Ericssonove strategije održivosti koja uključuje cilj postizanja Net Zero u cijelom lancu tvrtke do 2040. Cirkularnost je važan alat za ovaj cilj, ali i za donošenje održivih izbora materijala.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI