Uz uštedu, istovremeno ćete uzvanicima poslati cool pozivnicu koja omogućuje mnoge prednosti u vremenu u kojem živimo
Živimo u vremenu u kojem je međusobni kontakt potrebno smanjiti na minimum. Pa čak i ako pozivamo rodbinu i prijatelje na vjenčanje, koje je možda već nekoliko puta odgođeno, zbog mjera koje uzrokuje pandemija Covid-19.
Uobičajeno se u takvim situacijama štampaju pozivnice, na kojima piše datum vjenčanja te do kada je potrebno mladencima javiti svoj dolazak. Uz trošak pozivnica, morat ćete uložiti vrijeme i novac za odlazak do svih njih, kako biste im osobno uručili pozivnicu.
Planirate li, prema trenutnim epidemijskim mjerama koje propisuje Stožer civilne zaštite, pozvati maksimalno dopuštenih 120 uzvanika na svoju svadbu, to znači barem 40 ili 50 pozivnica te isto toliko odlazaka u goste. Pomnožite broj pozivnica s recimo dva sata i dolazite do cca 100 sati. Morate li putovati u drugo naseljeno mjesto, tada je potrebno vrijeme još i veće.
Jeste li razmišljali o digitalnoj pozivnici u kojoj možete imati i evidenciju dolazaka. Kroz link, koji ćete poslati svim uzvanicima, možete ih sve obavijestiti o programu, o lokacijama na kojima se održava svadbena svečanost (uz GPS lokaciju), a pozvane osobe mogu upisati koliko će ih doći na vjenčanje.
U aplikaciji se može napisati i do kada je potrebno potvrditi svoj dolazak, koliko će biti odraslih osoba, a koliko djece. Svi pozvani mogu upisati svoju poruku, postaviti pitanje o prehrani te bilo kakvo drugo pitanje.
Izvor: join.cardsNaravno, možete uploadati svoju fotografiju te upisati određenu poruku s kojom ćete pozvati vaše najdraže bez kojih ne želite ući u bračnu zajednicu. Isprobali smo kako funkcionira aplikacija Join.cards, a link se kao pozivnica šalje kroz bilo koji kanal (Viber, Signal, WhatsApp, Telegram, Messenger, e-mail, SMS poruka…).
Dakle, ne morate se brinuti oko dizajna, oko kuverti, oko poštanskih markica ako ste mislili pozivnice poslati poštom. Ili ako odlazite osobno sve pozvati, svima u istom trenutku možete poslati pozivnicu, bez da se netko uvrijedi jer ste nekoga drugoga prije pozvali. Na ovaj način možete uputiti posebne pozivnice kumovima, posebno rodbini, posebno prijateljima…
Izvor: join.cardsUz uštedu novca, što vam možda čak niti nije bilo na pameti pri tome nego želite biti moderni, štedjet ćete i stabla u šumi te tako utjecati na okoliš. Naravno, ako nekima ipak želite poslati tradicionalnu tiskanu pozivnicu, i to možete napraviti. Ili jednostavno nemaju svi pametni telefon. A možda je dobar razlog za digitalne pozivnice i prethodna odgoda vjenčanja, nakon što ste svima poslali tiskane pozivnice, a vjenčanje je zatim otkazano.
Inače, vezano uz održavanje svadbenih svečanosti Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske propisuje da je dopušteno održavanje svadbenih svečanosti s najviše 120 uzvanika, uz obveznu dostavu obavijesti o održavanju svadbene svečanosti u kojoj se navodi mjesto, vrijeme i okvirni broj osoba koje će biti prisutne nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskih centara 112, najkasnije 3 dana prije održavanja.
Izvor: ProfimediaPropisano je pridržavanje posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i ako su sve osobe koje su prisutne na svadbenoj svečanosti:
o prije više od 14 dana primile drugu dozu cjepiva protiv COVID-19, odnosno, ako se radi o cjepivu koje se prima u jednoj dozi, primile jednu dozu prije više od 14 dana ili
o preboljele bolest COVID-19, a da od preboljenja nije prošlo više od 180 dana ili
o preboljele bolest COVID-19 i cijepile se najmanje jednom dozom cjepiva ili
o unatrag 48 sati bile negativne prilikom testiranja PCR testom ili brzim antigenskim testom na SARS-CoV-2.
Organizator svadbene svečanosti obvezan je, prije ulaska u prostor gdje se svadbena svečanost održava, provjeriti ispunjavaju li sve osobe koje će biti na svadbenoj svečanosti propisane uvjete i osigurati da sve osobe koje će biti prisutne na svadbenoj svečanosti budu prethodno odgovarajuće informirane o obradi njihovih osobnih podataka u svrhu provjere ispunjavanja uvjeta, što osobe potvrđuju svojim potpisom.
Ispunjavanje propisanih uvjeta dokazuje se potvrdom izdanom od nadležnog liječnika ili nadležne zdravstvene ustanove. Organizator svadbene svečanosti obvezan je Popis prisutnih na svadbenoj svečanosti dostaviti, u excel tablici nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite u roku od 48 sati od početka svadbene svečanosti.
Organizator svadbene svečanosti je popis svih osoba koje su bile na svadbenoj svečanosti obvezan čuvati 14 dana, a prikupljeni osobni podaci mogu se koristiti isključivo radi provjere ispunjavanja propisanih uvjeta, a sve u skladu s propisima kojima je uređena zaštita osobnih podataka.
Protekom obveznog roka čuvanja od 14 dana organizator svadbene svečanosti obvezan je izbrisati cjelokupni informatički zapis osoba prisutnih na svadbenoj svečanosti i sve u njemu sadržane osobne podatke (ako je popis vođen automatski) te na odgovarajući siguran način (koji onemogućuje neovlašten pristup i moguću zlouporabu sadržanih osobnih podataka) uništiti papirnati oblik istog popisa osoba prisutnih na svadbenoj svečanosti.