Kroz Projekt FutureProof razbija se neizvjesnost oko zaposlenja prisutna među Generacijom Z
Kako bi se mladi osvijestili o svojim talentima i maksimalno razvili svoje potencijale te na taj način pronašli svoju idealnu profesiju Hrvatski Telekom je pokrenuo projekt FutureProof. Inicijalni pokretač je Deutsche Telekom.
Projekt pomaže mladima osvijestiti se o njihovim talentima, a jedinstvena aplikacija predlaže im karijeru koja odgovara njihovoj osobnosti. Hrvatski Telekom je u suradnji s agencijom Ipsos proveo istraživanje među pripadnicima Generacije Z, kako bi se dobio što bolji uvid u živote mladih, njihove želje i aspiracije.
Rezultati istraživanja pokazali su kako je velika većina mladih u Hrvatskoj, njih čak 72 posto, zabrinuta za svoj budući posao i karijeru, a više od polovice ih nije sigurno čime se želi baviti u budućnosti. 66 posto mladih u Hrvatskoj željelo bi svoje interese i hobije pretvoriti u profesionalnu karijeru te bi voljeli dobiti savjete od uspješnih osoba koje su prošle takav profesionalni put. Njih 65 posto također je pokazalo interes za korištenjem digitalnih platformi u razvoju svoje karijere.
I mladi u cijeloj Europi su u neizvjesnosti oko zaposlenja, potvrđuje i posebno istraživanje Deutsche Telekoma koje je pokazalo da 54 posto mladih Europljana uopće nije sigurno koji će poslovi postojati u budućnosti dok ih 43 posto nije sigurno imaju li kvalitete potrebne za poslovni uspjeh.
Projekt FutureProof, uz primjenu Hollandovog RIASEC modela, dominantnog u području psihologije izbora zanimanja, predstavnicima Generacije Z pruža popis karijernih opcija koje odgovaraju različitim tipovima osobnosti.
Aplikacija dostupna i na hrvatskom jeziku je besplatna i dostupna svima, a uz aplikaciju je dostupan i online HUB koji sadrži korisne savjete za mlade kako napisati životopis, pripremiti se za razgovor za posao ili unaprijediti svoj profil na društvenim mrežama.