U kojoj mjeri tinejdžeri bježe s Facebooka? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

U kojoj mjeri tinejdžeri bježe s Facebooka?

Autor Ivan Vukić

Koliko je tinejdžera koristilo Facebook 2012. godine, a koliko ih koristi u 2021. godini

 Mark Zuckerberg Meta (2).jpg Izvor: Shutterstock

Vlasnik Facebooka, Meta, odnedavno se predstavlja kao Metaverse odnosno metaversum, univerzalno mjesto na kojem će se spojiti stvarni i virtualni svijet. Ali, što se krije u pozadini? Događa li se egzodus tinejdžera već duže vrijeme?

O tome se već duže vrijeme nagađa, a spominje se i ključni problem - skriva li mreža svih (društvenih) mreža podatke o napuštanju mladih kojima Facebook više nije in.

 Mark Zuckerberg Meta (2).jpg Izvor: Shutterstock

Interni podaci koje je iznijela Facebookova zviždačica Frances Haugen u osnovi pokazuju isto kao i dvije ankete u razmaku od devet godina koje je nedavno objavio Business Insider. Dok je u vrijeme procvata Facebooka početkom 2010-ih gotovo svaki tinejdžer koristio Facebook (u 2012. godini 94 posto), danas brojke izgledaju sasvim drugačije.

U nedavnom istraživanju koje je proveo Piper Sandler (prenosi Statista), samo 27 posto tinejdžera reklo je da su aktivni korisnici platforme.

 young woman;communication;interest;technology;e-mail;smartphone;one person;25-29 years;one woman only;only young adults;adults only;only women;only young women;one young woman only;woman;young adult;adult;convenience;wireless technology;information;daily life;wi-fi;connection;mobility;social media;relaxation;instant messaging;leisure;domestic life;casual clothes;multimedia smartphone;wireless device;cell phone;kitchen counter;day;indoors;kitchen;home interior;text messaging;engrossed;holding;communicating;standing;using;looking;reading;waist up;off center;selective focus;color image;Instagram;Twitter;Myspace;Facebook;20s;freetime;spare time;domestic lifestyle;home life;texting;countertop;e-mails;technologies;interests;smartphones;young women;adults;young adults;women;kitchens;home interiors;cell phones;casual clothing;kitchen counters;wireless devices;multimedia smartphones;connections;daily lives;color images;iPhone;twenties;late 20's;one individual;person;one woman;cell;mobile phone;informal clothing;casualwear;iphone;interior;daytime;portable;connectivity;everyday life;everyday scene;info;convenient;instant messages;social networking;text message;waist-up;connexion;colour image;emails;smart phones;iPhones;cells;mobile phones;informal clothes;countertops;connexions;everyday scenes;wireless technologies;conveniences;colour images;electronic mail;tech;young person;age 25-30;late twenties;just women;just adults;standing up;holds;hold;messaging phone;use;uses;mobile;casual apparel;casually dressed;informal wear;daylight;the everyday;daily;everyday;conveniently;instant message;IM;IMing;differential focus;email;smart phone;off-center;20's;late 20s;indoor;day-time;wifi;wi fi;casual wear;i-phone;photoalto,people Izvor: Profimedia

Većina tinejdžerskih korisnika Facebooka iz 2010-ih vjerojatno nije izbrisala svoje račune dok su nove generacije tinejdžera ubrzo označile Facebook kao mrežu starih ljudi. Povećana konkurencija u sferi društvenih medija u posljednjem desetljeću značila je da su mladi korisnici ubrzo pohrlili kod novijih pružatelja usluga kako bi otvorili svoje prve račune na društvenim mrežama, bilo na Snapchatu, TikToku ili Instagramu.

Ipak, i s potonjom mrežom (Instagram), Facebookova matična tvrtka Meta i dalje će imati svoj udio u tom svijetu, nakon što je Facebook 2012. godine kupio Instagram.

 Meta Facebook (1).jpg Izvor: NOAH BERGER / AFP / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI