VJERNOST BRANDU Jesu li korisnici Samsunga, Applea i Googlea vjerni | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

VJERNOST BRANDU Jesu li korisnici Samsunga, Applea i Googlea vjerni

Autor Krunoslav Ćosić

Koliko su korisnici zaista vjerni nagriženoj jabuci, korejskom brandu i Pixel telefonima?

 Pametni telefon djevojka Izvor: Shutterstock

Google je nedavno predstavio svoj najnoviji pametni telefon u Pixel seriji. Uz Pixel 6 i Pixel 6 Pro tehnološki div ima za cilj uzeti veći dio tržišta iz Appleovih i Samsungovih ruku. Iako bi Pixel uređaji mogli pridobiti nove kupce, podaci iz Statista Global Consumer Survey sugeriraju da bi Googleova najveća bitka mogla biti zadržavanje onih koje već imaju.

 Google-Pixel-6-serija Izvor: Google

Na pitanje kolika je vjerojatnost da će pri sljedećoj kupnji novog pametnog telefona prijeći na drugu marku pametnih telefona, gotovo polovica (49 posto) anketiranih korisnika Googlea u Sjedinjenim Državama rekla je da je to vjerojatno ili vrlo vjerojatno. 26 posto njih je izjavilo da će ostati vjerni Google brandu na svojem telefonu.

Apple, kralj lojalnosti među tehnološkim markama, ima suprotan rezultat od Googleovog: 52 posto njihovih korisnika reklo je da je malo vjerojatno ili vrlo malo vjerojatno da će promijeniti brend. To bi bilo spremno napraviti 26 posto njih.

 Apple pametni telefon (1) Izvor: Kike Calvo / Zuma Press / Profimedia

Samsung ima sličnu bazu korisnika - 45 posto njih reklo je da planiraju ostati vjerni tvrtki i u budućnosti dok bi nešto manje od jedne trećine, njih 29 posto, promijenilo brand telefona prilikom sljedeće kupnje.

 Pametni telefon djevojka (2) Izvor: Antonio Guillen Fernández / Panthermedia / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI