Unatrag nekoliko godina Honor se razvio u pravi brand
Brand koji je nekada bio u sjeni Huaweija sada je samostalni brand. Već nekoliko godina nisu u sjeni bivšeg vlasnika Huaweija koji je Honor brand prodao krajem 2020. godine. Poput Huaweija, i Honor od 2019. godine nije imao pristup Googleovim servisima preko trgovine Play.
U međuvremenu, sankcije američke vlade nametnute Huaweiju nisu nastavljene i za Honor, pod drugim (kineskim) vlasništvom. Honor telefoni imaju Googleove servise, a ovaj se brand nakon što je iščezao s hrvatskog tržišta ponovo vraća u studenom 2021.
Honor je postao punokrvni brand i više iznad sebe nema sjenu koju mu je stvarao Huawei. Na kineskom je tržištu Honor znatno napredovao i stigli su do treće pozicije. Iako nam je Kina poprilično daleko, utjecaj na tamošnjem tržištu mogao bi se brzo preliti i na europsko te na hrvatsko – očekujemo sjajnu seriju pametnih telefona Honor Magic 3, a tko zna, možda nas Honor iznenadi i s modelom Honor 50.
Honor je nadmašio Xiaomi u kolovozu 2021. i postao treći najveći brend pametnih telefona u Kini, prema Counterpoint Researchovom mjesečnom marketinškom pulsu. Prvo mjesto drži Vivo, a slijedi Oppo. Honorova prodaja u Kini porasla je 18% mjesečno u kolovozu, što ga čini jednim od najbrže rastućih brendova u zemlji.
Nakon što je izdvojen iz Huaweija, Honor je uspio obnoviti veze s komponentnim igračima. Od tada, koristeći svoje snažne sposobnosti istraživanja i razvoja, Honor je lansirao nove proizvode i na brzom je putu oporavka u Kini. Serija Honor 50 ostvarila je trenutni uspjeh u srednjem segmentu.
Izvor: CounterpointTijekom prošle godine došlo je do preustroja na kineskom tržištu. Oppo, vivo i Xiaomi agresivno su proširili svoju prisutnost u Kini u smislu proizvoda, tržišnog udjela i distribucije, komentira Counterpoint.
Honor bi na hrvatskom tržištu mogao zauzeti upražnjenu poziciju koju je imao (u posljednjim godinama) progresivni Huawei. Naravno, Honor će morati obnoviti svoju distribucijsku mrežu. Jedini negativni utjecaj na širenje Honora u drugom dijelu 2021. godine može imati nedostatak čipova.
Osim pametnih telefona, Honor se širi na uređaje poput prijenosnih računala, tableta i nosivih uređaja u okviru svoje strategije 1+8+N, koja ima za cilj potaknuti rast u segmentima izvan pametnih telefona.
Izvor: Shutterstock