Alat je besplatno dostupan svim korisnicima i pružateljima usluga koji sudjeluju u Appleovim programima popravka
Apple je objavio da je Self Service Repair dostupan od 21. lipnja za liniju iPhone 14 i dodatne Mac modele, uključujući 13-inčne MacBook Air i MacBook Pro koje pokreće M2 čip. Od travnja 2022. Self Service Repair svakome s iskustvom u popravljanju elektroničkih uređaja daje pristup priručnicima, originalnim Appleovim dijelovima i alatima koji se koriste na lokacijama Apple Storea i ovlaštenih Appleovih servisera.
Apple će proces konfiguracije sustava koji se koristi za popravke iPhonea, kao što su zasloni, baterije i kamere, učiniti još lakšim za korištenje. System Configuration je softverski alat nakon popravka koji osigurava da su popravci s originalnim Appleovim dijelovima — dizajniranim i testiranim prema međunarodno priznatim standardima — ispravno izvršeni i da dijelovi ispravno rade.
Pokretanje konfiguracije sustava nakon popravka potvrđuje autentičnost originalnih Apple dijelova, ažurira firmver i kalibrira dijelove kako bi se osigurala maksimalna izvedba i kvaliteta. Dodatno, za popravke koji uključuju biometrijsku autentifikaciju, kao što je Touch ID ili Face ID, System Configuration povezuje biometrijske senzore sa Secure Enclave na logičkoj ploči kako bi se osigurala sigurnost uređaja i privatnost korisnika.
Korisnici Self Service Repair sada mogu pokrenuti konfiguraciju sustava postavljanjem svojih uređaja u način rada za dijagnostiku i praćenjem upita na zaslonu. Korisnici više ne moraju kontaktirati tim za podršku za samoposlužne popravke kako bi pokrenuli posljednji korak popravka, ali tim će i dalje biti dostupan za pomoć po potrebi.
Self Service Repair također će biti dostupan za True Depth kameru i gornji zvučnik za linije iPhone 12 i iPhone 13 kao i Mac stolna računala s M1, u SAD-u, Belgiji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Poljskoj, Španjolskoj, Švedskoj, i velikoj Britaniji.
Izvor: AppleSamopopravak uređaja dio je Appleovih nastojanja da proširi pristup popravcima. Rasprostranjen pristup popravku igra važnu ulogu u produljenju vijeka trajanja proizvoda, što je dobro i za korisnike i za planet.
Istovremeno, iz Applea podsjećaju da je za veliku većinu korisnika, koji nemaju iskustva s popravcima elektroničkih uređaja, posjet profesionalnom ovlaštenom servisu s certificiranim tehničarima koji koriste originalne Apple dijelove najsigurniji i najpouzdaniji način za popravak.
Tijekom posljednje tri godine Apple je gotovo udvostručio broj servisnih lokacija s pristupom originalnim Appleovim dijelovima, alatima i obukom uključujući više od 4500 nezavisnih pružatelja usluga popravka.