U NAŠEM SUSJEDSTVU: Apple pokreće Self Service Repair u Europi | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

U NAŠEM SUSJEDSTVU: Apple pokreće Self Service Repair u Europi

Autor Igor Martić

Appleova usluga popravka mobitela u vlastitom scenariju

  Izvor: Profimedia

Kupci u Belgiji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Poljskoj, Španjolskoj, Švedskoj i Velikoj Britaniji mogu kupiti originalne Apple dijelove i alate te samostalno popraviti pokvareni mobitel odnosno zamijeniti neke od dijelova.

Apple je objavio da je Self Service Repair sada dostupan u osam europskih zemalja pružajući korisnicima priručnike za popravak i originalne Appleove dijelove i alate putem Apple Self Service Repair Storea. Kupci koji žele dovršiti vlastite popravke moći će obaviti mnoge od najčešćih popravaka za linije iPhone 12 i iPhone 13 te Mac prijenosna računala s Appleovim čipom.

Self Service Repair Store pruža pristup do više od 200 pojedinačnih dijelova i alata kao i priručnika za popravak. Program omogućuje kupcima koji su iskusni sa složenim popravcima elektroničkih uređaja priliku da dovrše vlastite popravke, koristeći priručnike, dijelove i alate kao što inače rade Apple ovlašteni serviseri.

 Apple Self Service Repair (1).jpg Izvor: Apple

“Vjerujemo da je najbolja tehnologija za naše klijente i za planet tehnologija koja traje, zbog čega dizajniramo svoje proizvode da budu izdržljivi i rijetko zahtijevaju održavanje ili popravak,” rekao je Jeff Williams, Appleov glavni operativni direktor.

“Ali, kada je potreban popravak želimo da klijenti imaju mnogo opcija za siguran, pouzdan i siguran popravak. Zato smo uzbuđeni što možemo pokrenuti samoposlužni popravak u Europi dajući našim kupcima izravan pristup originalnim Appleovim dijelovima, alatima i priručnicima.”

Svaki originalni Apple dio dizajniran je i projektiran za svaki proizvod te prolazi kroz opsežna testiranja kako bi se osigurala najviša kvaliteta, sigurnost i pouzdanost. Dijelovi su isti - po istoj cijeni - kao i oni dostupni Appleovoj mreži ovlaštenih servisera. Kupci mogu poslati zamijenjene dijelove natrag Appleu na obnovu i recikliranje, a u mnogim slučajevima na taj način ča i dobiti kredit za kupnju.

 Razbijen ekran telefon ogrebotine.jpg Izvor: Shutterstock

Appleovi alati dostupni kupcima u Self Service Repair Store prilagođeni su kako bi pomogli u pružanju popravaka za Appleove proizvode i projektirani su da izdrže zahtjeve velikih, profesionalnih popravaka gdje su sigurnost i pouzdanost najveći prioritet. Visokokvalitetni alati koje nudi Self Service Repair uključuju momentne odvijače, ladice za popravak, preše za zaslone i baterije i još mnogo toga.

Apple će ponuditi komplete alata za iznajmljivanje za 49 dolara što će biti korisno kupcima koji ne žele kupiti kompletan alat za samo jedan popravak. Kompleti za cjelotjedni najam bit će poslani kupcima besplatno.

Samoposlužni popravak dio je Appleovih nastojanja da dodatno proširi pristup popravcima i poveća mogućnost popravka proizvoda. Ipak, za veliku većinu kupaca koji nemaju iskustva s popravkom elektroničkih uređaja posjet profesionalnom pružatelju usluga popravka s certificiranim tehničarima koji koriste originalne Appleove dijelove najsigurniji je i najpouzdaniji način za popravak.

 Apple Self Service Repair (2).jpg Izvor: Apple

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Tijekom posljednje tri godine Apple je gotovo udvostručio broj servisnih lokacija s pristupom originalnim Appleovim dijelovima, alatima i obukom uključujući više od 4000 nezavisnih pružatelja usluga popravka.

Globalna mreža od više od 5.000 Appleovih ovlaštenih servisera podržava više od 100.000 aktivnih tehničara. Kao rezultat toga osam od deset Appleovih kupaca nalazi se unutar 30 minuta od ovlaštenog pružatelja usluga diljem Europe.