ChatGPT je najviše impresionirao svoje korisnike, a većina bi ga ponovo koristila
Otkako je objavljen ChatGPT u studenom 2022. AI alati su u modi. Iako je bilo alata pokretanih umjetnom inteligencijom prije nego što je OpenAI objavio ChatGPT za javnost, nijedan od njih nije zadobio toliko pozornosti javnosti i pompe.
Glas o mogućnostima ChatGPT-a proširio se poput šumskog požara na internetu i u roku od nekoliko dana više od milijun ljudi se registriralo za njegovo korištenje. ChatGPT je bio prvi generativni AI alat koji je dosegao masovno usvajanje, dajući milijunima ljudi diljem svijeta da okuse što su veliki jezični modeli sposobni.
Od tada su drugi alati, poput alata za generiranje slika temeljeni na umjetnoj inteligenciji kao što su Midjourney ili DALL-E, također dobili više pozornosti, ali do sada nijedan nije došao toliko blizu usvajanja mainstreama kao ChatGPT, piše Statista.
Prema anketi koju je proveo Statista Consumer Insights 20 posto ispitanika u SAD-u isprobalo je ChatGPT do vremena kada je anketa objavljena u ožujku i travnju 2023., što ga stavlja daleko ispred drugih AI alata kao što su Jasper Chat, GetGenie ili Simplified, većina koji su dizajnirani da pomognu korisnicima u generiranju teksta i pisanju tekstova.
Među alatima koje je većina ljudi isprobala ChatGPT je također najviše impresionirao svoje korisnike, s 89 posto prijašnjih korisnika koji su rekli da bi ga ponovno koristili. U tom smislu Midjourney, moćni generator teksta u sliku postigao je najlošiju ocjenu, sa samo 65 posto prijašnjih korisnika koji su rekli da bi se vratili alatu.