Viber na svjetskoj razini uvodi Business Inbox i Poslovne račune, a već su dostupne korisnicima i u Hrvatskoj
Bit će to evolucija interakcije između brendova i korisnika u Viber aplikaciji. Nove značajke uključuju Business Inbox i pretraživi Poslovni račun, koji će postati sljedeći korak u Viberovoj dugoročnoj strategiji transformacije u superaplikaciju.
Prema istraživanjima, 71 % potrošača očekuje od tvrtki personaliziranu interakciju, a 82 % tvrtki planira implementirati strategiju s ciljem isporuke bolje vrijednosti kupcima. Imajući na umu i potrošače i tvrtke Viberova ažuriranja su korak naprijed prema pružanju kvalitetnijeg korisničkog iskustva i angažmana brendova.
Business Inbox
Nova značajka poboljšat će komunikaciju između brendova i korisnika. Business Inbox je namjenski prostor za interakciju između brendova i korisnika kojem se može pristupiti izravno, s uobičajenog chat-zaslona u Viberovom sučelju. Značajka omogućuje da se sve poruke poslane sa službenih računa brendova pohrane i organiziraju u jednu mapu (kao što su obavijesti banaka, potvrde narudžbi od dostavnih službi, posebna ponuda iz trgovine, itd.).
Aktivacija značajke slijedi nakon što korisnik primi prvu poslovnu poruku. Korisnicima koji su u prošlosti komunicirali s tvrtkama svi razgovori će automatski biti prebačeni u Business Inbox odmah nakon lansiranja ove značajke.
Nakon što se Business Inbox mapa otvori na popisu Razgovora (Chats), sve poslovne poruke će automatski biti preusmjerene tamo. Business Inbox omogućit će korisnicima da prilagode svoje iskustvo na Viberu i organiziraju interakcije s brendovima na način koji im najviše odgovara:
• prikvače razgovor s određenim brendom na vrh Business Inboxa
• premjeste bilo koji brend iz Business Inboxa na glavni zaslon za razgovore
• prikvače bilo koji razgovor s brendom na vrh glavnog zaslona za razgovore
Mapa će prema zadanim postavkama biti prikvačena na vrh zaslona Razgovori (Chats), a poslovne poruke neće se miješati s privatnim razgovorima.
Poslovni račun
Izvor: ViberKroz Poslovni račun će korisnici, na samo jednom mjestu, imati na raspolaganju sve načine interakcije s brendovima. U ovom dijelu nalazit će se sve poslovne informacije, usluge i chatovi na Viberu pod jednim pretraživim poslovnim subjektom:
• Korisnici mogu pretraživati račune (tvrtke) proaktivnim upisivanjem naziva tvrtke u Viberovu glavnu traku za pretraživanje
• Korisnici koji uđu u Poslovni račun vidjet će naziv brenda, logo, verifikacijski bedž, opis, podatke za kontakt i kanale komunikacije dostupne na Viberu. Račun se također može proslijediti drugim osobama, čime se povećava vidljivost brenda
• Brendovi će moći dodati do tri adrese, internetsku stranicu, telefonski broj i opis do 1000 znakova kako bi bili sigurni da su korisnici dostupne sve bitne informacije
Korisnici koji se žele povezati s tvrtkom na Viberu moći će odabrati željeni kanal i uživati u mini internetskoj stranicu unutar aplikacije.
Izvor: Viber