Hrvatski korisnici sve više preferiraju slanje poruka u grupnoj komunikaciji | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

Hrvatski korisnici sve više preferiraju slanje poruka u grupnoj komunikaciji

Autor Krunoslav Ćosić

Viber je u 2022. godini u Hrvatskoj bio značajno korištena aplikacija

 Rakuten Viber_2022.jpg Izvor: Viber

Aplikacija Viber je preuzeta više od milijardu puta na Android telefone diljem svijeta. U Hrvatskoj je Viber tijekom 2022. imao penetraciju od 78% u segmentu pametnih telefona što ga čini jednom od vodećih komunikacijskih aplikacija na tržištu.

Hrvatski korisnici sve više preferiraju slanje poruka, posebice u grupnoj komunikaciji. U prosjeku, svaka osoba u Hrvatskoj sudjeluje u 3 grupna chata. Broj korisnika koji su aktivni u grupama porastao je za 6% na godišnjoj razini.

Iz Vibera istilu kako grupni chatovi uzimaju maha zbog svoje sposobnosti okupljanja obitelji, kolega i prijatelja te održavanja osjećaja pripadnosti bez obzira gdje se nalazite.

 Viber (2).jpg Izvor: Viber

U Hrvatskoj je tijekom 2022. ostvaren značajan porast od 32% u broju hrvatskih kanala i zajednica, što ukazuje na to da korisnici redovito prate objave i vijesti svojih omiljenih medija, brendova ili javnih osoba. Kanali su idealna platforma za obavještavanje i angažiranje velikih zajednica pomoću interaktivnog sadržaja koji uključuje ankete, gifove, filtre i stickere.

Viralni i interaktivni Viber stickeri i filtri omogućuju korisnicima da se kreativno izraze tijekom razgovora. Viber je lansirao filtre prije više od godinu dana, a dosad su korišteni gotovo milijardu puta.

 Viber.jpg Izvor: Viber

Tvrtke aktivno koriste oglašavanje za povećanje vidljivosti i privlačenje novih kupaca. Tijekom 2022. broj prosječnih mjesečnih impresija oglasa na Viberu dosegao je nevjerojatnih 6 milijardi diljem svijeta, s više od 116 milijuna impresija u Hrvatskoj. Među najuspješnijim ovogodišnjim svjetskim vertikalama na Viberu su:

• putovanja i ugostiteljstvo koji su porasli za 75%
• nekretnine za 65%
• zapošljavanje i obrazovanje za 34%
• hrana i piće za 23%
• moda za 22%

U 2022. godini Viber je u Hrvatskoj zabilježio 10 postotni rast u broju chatbotova s više od 80 milijuna razmijenjenih poruka, što pokazuje popularnost jednostavnih, automatiziranih chat sučelja. Ostvaren je rast od 103% u broju novih računa za poslovne poruke u usporedbi s 2021. godinom.

 Rakuten Viber_Trends.jpg Izvor: Viber

Primjetno je povećanje isporučenih poslovnih poruka od 79%: promotivne poruke (posebne ponude, popusti) su rasle za 60%, transakcijske (potvrde narudžbe, praćenje isporuke, podsjetnici za termine) za 127%, a konverzacijske (podrška agenta uživo) za 171%.

Što nas čeka u budućnosti?

Viber Pay, vlastito sigurno i zaštićeno rješenje za prekogranično digitalno plaćanje, prvobitno pokrenut u Grčkoj i Njemačkoj, uskoro će se pojaviti i u drugim zemljama, uključujući Hrvatsku.

Viber će iduće godine napraviti još nekoliko velikih koraka na svom putu prema superaplikaciji. Prvo, aplikacija će brendovima pružiti priliku da sve svoje poslovne informacije, usluge i kanale komunikacije na Viberu čuvaju u jednom meta-poslovnom entitetu te omogućiti korisnicima da još jednostavnije pronađu tvrtke koje su im potrebne i komuniciraju s njima.

Dodatno, Viber će uvesti namjensku mapu koja će pomoći korisnicima da organiziraju svoje razgovore s brendovima na način koji im odgovara, poboljšati korisničko iskustvo i povećati vidljivost brendova.

 Viber in Croatia 2022_ Trends defining  the future.jpg Izvor: Viber

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI