MARK ZUCKERBERG SE NADA: Hoće li nove naočale privući više korisnika? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MARK ZUCKERBERG SE NADA: Hoće li nove naočale privući više korisnika?

Autor Ivan Vukić

Markov Metaverse je trenutno glavni razlog za glavobolju mnogim investitorima, ali vjerojatno niti prvom čovjeku Mete nije lako

 Metaverzum metaverse (2).jpg Izvor: Meta / Ferrari / Profimedia

Meta je nedavno predstavila set naočala za virtualnu i proširenu stvarnost za koje se nada da će potaknuti zanimanje i prihvaćanje svog Metaverse okruženja s avatarima. Svi bismo u tom svijetu trebali imati svoj avatar, s kojim sjedimo na virtualnom sastanku, gledamo koncert, kupujemo...

Novi model Meta Quest Pro nudi realističnije iskustvo od trenutnih naočala za virtualnu stvarnost, osmišljeno je da potakne tvrtke i profesionalci da koriste Metaverse za više od samog igranja ili istraživanja virtualnih svjetova i zajednica.

 Metaverzum metaverse (3).jpg Izvor: Meta / Ferrari / Profimedia

Naočale Quest Pro po veličini su slične skijaškim naočalama i imaju stražnju stranu ugrađenu u remen. Meta kaže da su vizualni prikazi osjetno oštriji, jasniji i šareniji, s 37% povećanjem gustoće piksela što rezultira zaslonima od 1800 x 1920 piksela za svako oko.

Vidno polje je navodno znatno šire okomito i vodoravno i to će ga učiniti znatno impresivnijim naočalama. Metaverse je zamisao osnivača Facebooka Marka Zuckerberga. U listopadu 2021. promijenio je ime tvrtke u Meta dok je najavljivao Metaverse, opisan kao interaktivnu alternativu internetu.

 Metaverzum metaverse (1).jpg Izvor: Meta / Ferrari / Profimedia

U tom virtualnom svijetu korisnici stvaraju svoje avatare, a zatim se mogu sastajati i komunicirati s drugim ljudima te poslovati. Zuckerberg u metaverzum ulaže milijarde dolara, a neki sumnjaju da je upitna budućnost investicije, ne samo vremenski nego i hoće li ju korisnici uopće prigrabiti kao nešto novo i zanimljivo.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI