XR TRŽIŠTE: Imat će probleme do 2024. godine | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

XR TRŽIŠTE: Imat će probleme do 2024. godine

Autor Ivan Vukić

Očekuje se da će tržište imati problema do 2024. godine

 VR naočale (4).jpg Izvor: Darya Komarova / Alamy / Alamy / Profimedia

CCS Insight je nagovijestio da će makroekonomska slabost nastaviti utjecati na XR tržište u 2023., a istraživačka tvrtka ne očekuje da će se jedinična prodaja AR i VR uređaja značajno poboljšati do 2024.

U novom izvješću CCS Insight smatra kako makroekonomske poteškoće ostavljaju svoj pečat na tržištu potrošačkih uređaja, pri čemu se očekuje da će prodaja jedinica ove godine ostati jedva 10 milijuna, prenosi Mobile World Live.

CCS Insight očekuje još jednu sporu godinu (2023.) nagovještavajući da će prodaja VR i AR uređaja porasti na 11,4 milijuna, ali dodaju vjeru u dugoročnu budućnost segmenta, pri čemu je pitanje oporavka tržišta više pitanje kada, a ne ako.

Očekuje se da će se prodaja poboljšati od 2024. nadalje i porasti na 67 milijuna 2026., potaknuta lansiranjem pametnih naočala. U 2023. CCS Insight također očekuje blagi napredak s dolaskom Sonyjeve najnovije PlayStation VR ponude.

 Meta Quest Pro (2).jpg Izvor: Facebook

Potpredsjednica u CCS Insightu Marina Koytcheva izjavila je da je visoka inflacija ove godine pogodila potrošačke proračune na mnogim velikim tržištima i da su oni koji su možda bili na tržištu za VR naočale "odgodili svoju kupnju. Također vidimo znakove da su poduzeća opreznija u svojim ulaganjima u XR dok ekonomska slika ne postane jasnija."

Drugi izazov za tržište koji je primijetila istraživačka tvrtka je porast maloprodajne cijene Meta Quest 2 slušalica za 100 dolara i vrijeme potrebno za izradu laganih i atraktivnih AR naočala. Koytcheva vjeruje da su tvrtke oprezne jer na tržište ne plasiraju proizvode koji još nisu spremni.

“Očekivali smo da će pametne naočale doći na tržište već neko vrijeme, ali pokazalo se da je tehnologiju teško svladati”, rekla je Koytcheva.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI