U sjeni kupoprodaje: Je li Twitter doista 'digitalni gradski trg'? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

U sjeni kupoprodaje: Je li Twitter doista 'digitalni gradski trg'?

Autor Igor Martić

Zna li Elon Musk koliko se Twitter koristi među korisnicima društvenih mreža

 Elon Musk Twitter.jpg Izvor: Chris DELMAS / AFP / Profimedia

Kada je Elon Musk prvi put pristao preuzeti Twitter u travnju ove godine nazvao ga je "digitalnim gradskim trgom na kojem se raspravlja o stvarima od vitalnog značaja za budućnost čovječanstva".

Nakon što je stekao dojam da su mnogi ljudi na tom gradskom trgu zapravo roboti koji nemaju pravo glasa u budućnosti čovječanstva pokušao je odustati od dogovora. Saznao je kako na Twitteru postoji veći postotak lažnih profila. Nedavno se sve ponovo promijenilo, pod sudskom prijetnjom koja mu je prijetila tijekom listopada. Predomislio se tako da Musk na kraju ipak kupuje Twitter.

Ali čak i bez botova Twitter možda neće biti digitalni gradski trg kakav njegov budući vlasnik vidi u njemu. 238 milijuna dnevnih aktivnih korisnika platforme daleko je od najmanje milijardu ljudi koji svakodnevno koriste Facebook i Instagram.

 symbol,smartphone,data,sign,screen,platforms,companies,twitter,m Izvor: Shutterstock

Čak i gledajući Twitterov doseg među korisnicima društvenih medija pokazuje se da Twitter ne treba zamijeniti sa stvarnim svijetom. Dok korisnici Twittera vole raspravljati o "pitanjima od vitalnog značaja za budućnost čovječanstva" kao i o svim drugim stvarima korisnici platforme predstavljaju relativno mali, ali vrlo samouvjeren dio čovječanstva, što ga čini digitalnim debatnim klubom, a ne gradskim trgom.

Prema Statista Global Consumer Survey otprilike samo tri od deset korisnika društvenih medija u SAD-u redovito koriste Twitter (njih 31 posto), s tim da je doseg platforme još manji na velikim europskim tržištima kao što su Francuska i Njemačka. 25 posto Francuza koristi ovu društvenu mrežu koja nikada nije zaživjela u Hrvatskoj dok Nijemci čak i manje tvitaju – samo 20 posto njih koristi Twitter.

Postotak korisnika društvenih mreža s fokusom na Twitteru veći je u Velikoj Britaniji (37 posto), Brazilu (39 posto), Španjolskoj (43 posto) dok čak 50 posto Meksikanaca (koji su na društvenim mrežama) koristi mrežu za koju će Elon Musk platiti 44 milijarde dolara.

 Elon Musk Twitter (2).jpg Izvor: Shutterstock

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI