DUGO SU BAŠ TO TRAŽILI: Kritike su urodile plodom | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

DUGO SU BAŠ TO TRAŽILI: Kritike su urodile plodom

Autor Smartlife

Facebook uvodi funkciju koju su svi tražili

 Show-more-less.jpeg Izvor: Facebook

Mark Zuckerberg i kompanija Meta ne mogu ovu godinu nazvati uspješnom, pogotovo ako se uzme u obzir da je tvorac platforme ispao s liste 10 najbogatijih ljudi na svijetu kao i da je Facebook u drugom kvartalu zabilježilo prvi pad prihoda u posljednjih 10 godina.

Matična kompanija Meta usprkos problemima ulaže ogroman novac u razvoj metaverzuma i popratnih uređaja za pristup, a društvena mreža Facebook se fokusira na poboljšanje svojih osnovnih usluga.

Upravo zbog toga Facebook sada ažurira svoj Feed. Platforma je do sada omogućavala samo skrivanje objava pojedinaca, stranica i grupa, ali će sada, zahvaljujući novoj funkciji, korisnici moći izabrati žele li neku vrstu objava vidjeti više ili manje. To će ne samo poboljšati sadržaj Feeda već će poboljšati i algoritam koji se koristi za rangiranje objava.

Kompanija će korisnicima "periodično" prikazivati ovu funkciju ispod objava, a ukoliko nije prikazana korisnici će joj moći pristupiti dodirom na tri točke u gornjem desnom kutu svake objave. Ova funkcija stiže i na kratke video filmove.

Čini se da Facebook ovom promjenom rješava jednu od najvećih pritužbi korisnika - previše objava koje ne žele vidjeti. Uzimajući u obzir broj reklama koje prikazuju kao i ogromnu konkurenciju koju imaju u vidu platforme TikTok nema sumnje kako Meta želi da su korisnici zadovoljni drugim sadržajem.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI