Facebook uvodi funkciju koju su svi tražili
Mark Zuckerberg i kompanija Meta ne mogu ovu godinu nazvati uspješnom, pogotovo ako se uzme u obzir da je tvorac platforme ispao s liste 10 najbogatijih ljudi na svijetu kao i da je Facebook u drugom kvartalu zabilježilo prvi pad prihoda u posljednjih 10 godina.
Matična kompanija Meta usprkos problemima ulaže ogroman novac u razvoj metaverzuma i popratnih uređaja za pristup, a društvena mreža Facebook se fokusira na poboljšanje svojih osnovnih usluga.
Upravo zbog toga Facebook sada ažurira svoj Feed. Platforma je do sada omogućavala samo skrivanje objava pojedinaca, stranica i grupa, ali će sada, zahvaljujući novoj funkciji, korisnici moći izabrati žele li neku vrstu objava vidjeti više ili manje. To će ne samo poboljšati sadržaj Feeda već će poboljšati i algoritam koji se koristi za rangiranje objava.
Kompanija će korisnicima "periodično" prikazivati ovu funkciju ispod objava, a ukoliko nije prikazana korisnici će joj moći pristupiti dodirom na tri točke u gornjem desnom kutu svake objave. Ova funkcija stiže i na kratke video filmove.
Čini se da Facebook ovom promjenom rješava jednu od najvećih pritužbi korisnika - previše objava koje ne žele vidjeti. Uzimajući u obzir broj reklama koje prikazuju kao i ogromnu konkurenciju koju imaju u vidu platforme TikTok nema sumnje kako Meta želi da su korisnici zadovoljni drugim sadržajem.