Meta objavljuje prvi pad prihoda, a Mark je dao komentar
Suočena s rastućom konkurencijom TikToka i jakim gospodarskim preprekama Facebookova matična tvrtka Meta Platforms objavila je svoj prvi pad prihoda. U drugom kvartalu 2022., zbog pada prihoda od oglašavanja od 430 milijuna dolara, prihod Mete pao je za jedan posto na 28,8 milijardi dolara u odnosu na 29,1 milijardu dolara, u istom kvartalu prije godinu dana.
"Čini se da smo ušli u gospodarsku krizu koja će imati širok utjecaj na posao digitalnog oglašavanja", rekao je osnivač i izvršni direktor Mark Zuckerberg o zaradi te dodao: "Uvijek je teško predvidjeti koliko će ti ciklusi biti duboki ili dugi, ali rekao bih da se situacija čini gorom nego prije četvrt mjeseca."
Kao odgovor na nedavnu putanju prihoda Zuckerberg je najavio odustajanje od nekih ulaganja i usporavanje zapošljavanja. “Ovo je razdoblje koje zahtijeva više intenziteta i očekujem da ćemo učiniti više s manje sredstava”, rekao je Mark.
Jedan od izazova s kojima se Meta suočava je tekući prijelaz na video sadržaj kratke forme ili Reels, kao odgovor na rastuću popularnost TikToka, prenosi Statista. I dok upotreba Reelsa brzo raste, to zapravo šteti rastu prihoda jer skreće pozornost s priča ili feeda vijesti, koji se lakše unovčavaju.
Unatoč izazovima koji dolaze Zuckerberg je oprezno optimističan za budućnost. “Prethodna izazovna razdoblja bila su transformacijska za našu tvrtku i pomogla su nam da razvijemo sljedeću generaciju vođa. Očekujem da ni ovo razdoblje neće biti drugačije. Očekujem da ćemo pronaći način da nastavimo ulagati u naša prioritetna područja i mislim da ćemo kroz ovo razdoblje proći kao jača i discipliniranija organizacija,” rekao je Mark.
Izvor: Rokas Tenys / Alamy / Alamy / Profimedia