U Berlinu se održava svjetski poznati sajam potrošačke elektronike IFA
Iako se službeno sajam IFA 2022 otvara za javnost od 2. rujna i traje do 6. rujna, sve počinje dva dana ranije s prezentacijama za novinare iz cijelog svijeta.
Smartlife.hr je već u Berlinu i pratimo što se predstavlja, a novitete će "od igle do lokomotive" predstaviti mnoge tech tvrtke.
Među mnogobrojnim predavanjima i prezentacijama, uz otvaranje CEO-a Qualcomma Christiana Amona, ističemo Honorovo - CEO George Zhao će objasniti što je to "Prihvaćanje povezane budućnosti". Prvi čovjek brenda Honor predstavit će novu strategiju tvrtke. Pred nama je nova era povezivosti, uz 5G standard i sve veću dostupnost povezanih uređaja. "Oni su osmišljeni kako bi osnažili ljude diljem svijeta da nadiđu sebe i dali im slobodu da postignu i učine više", naglašava George Zhao.
Uz Georga u Berlinu je i Tony Ran, predsjednik Honor Europe. Tony će podijeliti dodatne pojedinosti o tome kako potrošači u EU imaju koristi od novih Honorovih Smart Life proizvoda. S dosljednim fokusom na istraživanje i razvoj Honor je predan razvoju novih tehnologija.
I dok će Samsung zasigurno pokazati svoj najnoviji portfolio koji se sastoji od dva sklopiva telefona Galaxy Z Flip4 i Galaxy Z Fold4 na sajmu u Berlinu vidjet ćemo novitete iz područja pametnog doma, različite kućanske uređaje, uz naglasak na održivosti.
Feelbelt GmbH je razvio patentiranu tehnologiju povratne informacije dodirom koja korisnicima omogućuje fizički osjećaj zvuka. Feelbelt je kompatibilan s bilo kojom konzolom, sustavom, pametnim telefonom i računalom. Deset pulsirajućih uređaja stvara fizički doživljaj zvuka koji obuhvaća cijeli raspon frekvencija od 10 do 20.000 Hz.
Izvor: Robert Lehmann/Messe Berlin GmbHVtouch iz Koreje predstavlja svoju tehnologiju Virtual Touch, prvu tehnologiju dodira bez kontakta na svijetu. Uz pomoć umjetne inteligencije i 3D kamere korisnici mogu aktivirati upravljačku ploču ne dodirom već jednostavnim pokazivanjem na nju.
Pametan život znači više udobnosti, sigurnosti i zabave. Istovremeno, učinkovitost je i dalje pojam s kojim ćemo se susretati tijekom ove zime, a vjerojatno i duže. Aplikacije za dom postaju sve više društveno orijentirane.