Zarazna igra i dalje je u trendu, ali pamti i bolje dane
Kad je Wordle ušao u naše živote krajem prošle godine, doživjevši istinski brzi uspon do slave, nitko nije mogao znati hoće li pompa uskoro prestati i igra pogađanja riječi pasti u zaborav gotovo jednako brzo kao što se pojavila.
New York Times je svakako vidio dovoljno sadržaja iza pompe otkupivši prava na igru od njenog tvorca po cijeni "od niskih sedam znamenki". Od tada, prema podacima o trendovima Google pretraživanja, iako se hype prirodno smirio nakon vrhunca interesa u siječnju i veljači, interes se očito održava, kažu iz Statiste. Infografika pokazuje da su daleko od toga da nestaju, što se tuče upita za pretraživanje za pojmom Wordle u Sjedinjenim Državama.
U pitanju je jednostavna igra koja se može pokrenuti iz bilo kojeg internetskog preglednika, s bilo koje platforme.
Wordle je u studenom (novembru) 2021. igralo 90 ljudi dnevno, početkom siječnja (januara) 2022. godine broj se povećao na 300 tisuća, a pred kraj siječnja je to naraslo na nekoliko milijuna na dan. U igri nema reklama, besplatna je, a igra se bez logiranja – sve što je potrebno je otići na Wordle te riješiti dnevni zadatak.
Izvor: Wordle