Wordle je igra u kojoj se igrate s riječima
Igra s riječima, predstavljena u listopadu 2021., svakodnevno ima milijune korisnika. U igrici Wordle, u kojoj igrači jednom dnevno imaju šest prilika pogoditi riječ od pet slova, kupila je kompanija The New York Times.
The Times je procijenio da će mu kupnja igre Wordle omogućiti povećanje digitalne pretplate na 10 milijuna do 2025. godine. Prepoznali su rastuću važnost igara, poput križaljki i Spelling Bee, a Wordle će u početku biti besplatna za sve, i nove i postojeće korisnike.
Igru Wordle je osmislio Josh Wardle, a prodao ju je za sedam znamenki, ali se ne otkriva točan iznos transakcije (dakle, između 1.000.000 i 9.999.999 dolara). Već je iz naziva igre vidljiva poveznica s vlasnikovim imenom, a može se igrati i kroz mobilnu aplikaciju i preko web preglednika tako da igru uopće ne morate instalirati.
Wordle je 1. studenog 2021. godine imao 90 korisnika dnevno, a taj je broj do sredine siječnja porastao na 300.000 dnevno i stalno raste. Kroz igru se pogađaju slova, unosom riječi s pet slova, a sa svakim pogođenim slovom bliži ste traženom rezultatu za taj dan.
Zelenom bojom se označavaju ispravna slova dok, žutom bojom da je slovo ispravno ali na krivom mjestu dok crna boja označava slova koja se uopće ne pojavljuju u traženoj riječi. Uz engleski, podržano je igranje na francuskom, španjolskom, njemačkom, talijanskom i portugalskom jeziku.
The Times inače prodaje pretplate na svoje tiskane novine i osnovnu aplikaciju za digitalne vijesti. U ponudi su i pretplata na aplikaciju s igrama, za aplikaciju za recepte (kuhanje) i, od prošle godine, Wirecutter, stranicu za preporuke proizvoda koju je The Times kupio 2016.
U siječnju je The Times potrošio 550 milijuna dolara za kupnju web stranice sa sportskim vijestima The Athletic koja ima 1,2 milijuna pretplatnika.
Izvor: App Store